Ικανοποιημένος για τη νίκη όχι όμως και την εμφάνιση των ποδοσφαιριστών του παρουσιάστηκε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς, ενώ ο Γιώργος Ελευθερίου παρά την ήττα, συγχάρηκε τους ποδοσφαιριστές του.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσαν οι δύο προπονητές:
«Η Αγία Νάπα δεν θυμίζει ομάδα που παλεύει για την παραμονή. Και σήμερα και στο πρώτο παιχνίδι έπαιξε πολύ καλά και μας δυσκόλεψε αρκετά. Στις στιγμές που καταφέραμε να αποφύγουμε την πίεση της Αγίας Νάπας σκοράραμε. Σίγουρα δεν κάναμε καλό παιχνίδι, όμως κερδίσαμε δίκαια. Είμαι ευχαριστημένος από τους παίκτες μου για τη νίκη και το γεγονός ότι δεν άφησαν την Αγία Νάπα να... απειλήσει. Χαίρομαι, παρά το ότι δυσκολευτήκαμε, για την Αγία Νάπα και θέλω να τους πω ένα μεγάλο μπράβο που αγωνίζονται με αυτό τον τρόπο. Το παιχνίδι ήταν πολύ σημαντικό και έχουμε ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μας», δήλωσε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς.
«Συγχαρητήρια στο ΑΠΟΕΛ και ευχαριστώ για τα καλά λόγια του κυρίου Γιοβάνοβιτς. Περιορίσαμε αρκετά το ΑΠΟΕΛ και για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα ήμασταν μέσα στο παιχνίδι. Πιστεύω ότι αν πετυχαίναμε ένα γκολ θα παίρναμε ένα καλό αποτέλεσμα. Μπράβο στους παίκτες μου για την εμφάνιση. Ο δρόμος είναι μακρύς, όμως στόχος μας είναι να παίξουμε ακόμη καλύτερα», ανέφερε ο Γιώργος Ελευθερίου.