Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στις δυσκολίες του αγώνα με αντίπαλο την Αγία Νάπα αναφέρθηκε ο Ούρκο Πάρντο, ο οποίος τόνισε με τις δηλώσεις του, πως το ΑΠΟΕΛ θα συνεχίσει να παλεύει για το πρωτάθλημα.

«Θα είναι δύσκολο παιχνίδι όπως όλα τα παιχνίδια αυτή τη σεζόν. Πρέπει να μειώσουμε τη διαφορά, να κάνουμε τα πάντα για να συνεχίσουμε να παλεύουμε για το πρωτάθλημα. Πιστεύω ότι μπορούμε και έχουμε τα πάντα στα χέρια μας για να νικήσουμε. Θα είναι δύσκολο, πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και να προσπαθήσουμε να πάρουμε το καλύτερο αποτέλεσμα», ανέφερε ο τερματοφύλακας του ΑΠΟΕΛ.

Δείτε το βίντεο: