Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς χωρίς να έχει στη διάθεσή του αρκετούς διεθνείς ποδοσφαιριστές, άρχισε σήμερα την προετοιμασία του ΑΠΟΕΛ για τον εκτός έδρας αγώνα της Δευτέρας, με την Αγία Νάπα. Συγκεκριμένα, οι Κίσσας, Αντωνιάδης, Χαραλαμπίδης, Αλωνεύτης, Αλεξάνδρου, Σολωμού και Τζιόλης έχουν ενσωματωθεί με τις Εθνικές τους ομάδες και θα απέχουν των προπονήσεων για περίπου δύο ημέρες (οι διεθνείς θα επιστρέψουν στις προπονήσεις την Πέμπτη).
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, Μπενασούρ και Χιώτης συνέχισαν το ατομικό τους πρόγραμμα και συνεπώς αμφότεροι, πολύ δύσκολα θα προλάβουν τον αγώνα της 21ης αγωνιστικής.