Κίτρινος φάκελος νούμερο 2! Για φέτος τουλάχιστον. Ύστερα από τον κίτρινο φάκελο που έστειλε η UEFA στην ΚΟΠ και αφορούσε τον αγώνα της 18ης αγωνιστικής Εθνικός Άχνας – Αγία Νάπα, σήμερα έφτασε στην ΚΟΠ ακόμη ένας κίτρινος φάκελος. Αυτή τη φορά, αφορά παιχνίδι της 20ής αγωνιστικής! Αυτό τουλάχιστον ανακοίνωσε η Ομοσπονδία.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΟΠ:
Η ΚΟΠ ανακοινώνει ότι έχει λάβει ειδοποίηση από την UEFA για κίτρινο φάκελο που αφορά παιχνίδι της 20ης αγωνιστικής του Πρωταθλήματος Α’ Κατηγορίας.
Η ΚΟΠ θα ανακοινώνει περισσότερες λεπτομέρειες όταν παραληφθεί ο φάκελος από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία.