Με πρωινή προπόνηση, το ΑΠΟΕΛ αρχισε την προετοιμασία του για το εκτός έδρας παιχνίδι της 21ης αγωνιστικής με αντίπαλο την Αγία Νάπα στο "Τάσος Μάρκου".
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, το ρόστερ χωρίστηκε σε δύο γκρουπ και πρόγραμμα αποκατάστασης εκτέλεσαν όσοι αγωνίστηκαν με τη Νέα Σαλαμίνα, ενώ η υπόλοιπη ομάδα γυμνάστηκε σε κανονικούς ρυθμούς.
Ατομικά προπονήθηκαν οι Μπενασούρ και Χιώτης, ενώ ο Αλέξανδρος Τζιόλης αναχώρησε ήδη για την Αθήνα λόγω υποχρεώσεων με την Εθνική Ελλάδος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η τεχνική ηγεσία παραχώρησε ρεπό στους ποδοσφαιριστές για την αυριανή μέρα.