Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δείτε όλα όσα είπαν Τιμούρ Κετσπάγια και Σωφρόνης Αυγουστή μετά την ισοπαλία 1-1 ΑΠΟΕΛ και Ανόρθωσης στο ΓΣΠ.

Τιμούρ Κετσπάγια(Ανόρθωση): «Έγινε ένα ενδιαφέρον παιχνίδια παρά το γεγονός πως κάθε που παίζουμε μεταξύ μας πάντα υπάρχει ένταση και όλα αυτά που χρειάζεται το ποδόσφαιρο. Δεν ήταν εύκολο για εμάς. Ξεκινήσαμε χαλαρά, δεν ήμασταν έτοιμοι για το ξεκίνημα. Ισορροπήσαμε και πετύχαμε το τέρμα, δυστυχώς δεχθήκαμε γρήγορα την ισοφάριση. Στο δεύτερο ημίχρονο προσπαθήσαμε αλλά δεχθήκαμε κόκκινη κάρτα η οποία χρειάζεται σκέψη. Αλλά και με δέκα παίκτες κάναμε φάσεις. Τώρα έχουμε το παιχνίδι με τον Άρη και πρέπει να κερδίσουμε, να κάνουμε το καθήκον μας και να δούμε που θα μας βρει η χρονιά».

Για την ένταση που ανέφερε: «Πάντα υπάρχει ένταση και μέσα και έξω. Το ΑΠΟΕΛ έφερε πολύ κόσμο στο γήπεδο και είναι καλό όταν παίζεις ένα παιχνίδι. Παίζουμε ποδόσφαιρο για τους φιλάθλους».

Για τη γεύση που του αφήνει: «Αν ήμασταν λίγο πιο ομαδικοί και δίναμε σωστές πάσες θα μπορούσαμε να κερδίσουμε. Σε άλλες περιπτώσεις μια ισοπαλία στο ΓΣΠ θα ήταν εντάξει αλλά σήμερα με το δεύτερο ημίχρονο που είδαμε μας αφήνει στεναχωρημένους».

Για το γεγονός πως χάθηκε ευκαιρία για τη δεύτερη θέση και αν θα είναι επιτυχία η έξοδος στην Ευρώπη: «Υπάρχουν πιθανότητες. Θα είναι επιτυχία. Παίξαμε Ευρώπη, φθάσαμε στους τέσσερις τους κυπέλλου και ακόμα έχουμε ευκαιρία για τη δεύτερη θέση. Αν έπρεπε να πω μια ομάδα που αδικήθηκε με την παρουσία της σε όλη τη σεζόν, θα έλεγα πως είμαστε εμείς γιατί δεν πήραμε όσα αξίζαμε».

Για το ξεκίνημα: «Δεν ήταν η πρώτη φορά που δεν ήμασταν 100% συγκεντρωμένοι στην αρχή. Δεχθήκαμε πολλές φορές με τέτοιο τρόπο τέρματα. Βρεθήκαμε πολλές φορές πίσω στο σκορ και με 1 και με 2 και με 3. Είχαμε πλάνο και πιστεύω πως στη συνέχεια τα καταφέραμε. Βέβαια το πλάνο πρέπει να σε αφήνει και η άλλη ομάδα γιατί δεν παίζεις μόνος. Δεν έχω παράπονο απ’ τους παίκτες μου. Τους ευχαριστώ για όλη την παρουσία τους στη χρονιά. Τώρα παίζουμε στο «Παπ» και θέλουμε τον κόσμο. Πρέπει να πετύχουμε το μίνιμουμ στη χρονιά που είναι η Ευρώπη».

Σωφρόνης Αυγουστή(Απόλλων): «Συγχαρητήρια στον Απόλλωνα για το πρωτάθλημα. Στο σημερινό παιχνίδι απ’ την αρχή δείξαμε πως θέλαμε να κερδίσουμε το παιχνίδια. Σε όλη τη διάρκεια το προσπαθήσαμε. Ξέραμε πως ο αντίπαλος θα έψαχνε το transition για να μας δημιουργήσει προβλήματα. Δεχθήκαμε τέρμα απ’ την πρώτη ευκαιρία του αντιπάλου αλλά καταφέραμε να ισοφαρίσουμε γρήγορα. Πήραμε κάποια ρίσκα με ποδοσφαιριστές. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου γιατί μετά από ένα χρόνο επέστρεψαν στα Ευρωπαϊκά σαλόνια αλλά τώρα πρέπει να πάμε να κερδίσουμε και να κρατήσουμε αυτή την πολύτιμη θέση στον τελευταίο αγώνα. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο. Κάναμε φάσεις, δημιουργήσαμε αλλά όταν βάλεις μια φορά τη μπάλα στο τέρμα όπως και αντίπαλος δεν κερδίζεις. Σημασία όμως έχει πως είμαστε στη δεύτερη θέση και πρέπει να την κρατήσουμε στο τελευταίο παιχνίδι».

Για τις χαμένες ευκαιρίες: «Όλα παίζουν ρόλο. Είδαμε καλές αποκρούσεις, καλά τάκλιν του αντιπάλου, όπως και στη δική μας πλευρά ο αντίπαλος μπορούσε να σκοράρει. Έκαναν προσπάθεια οι παίκτες μου σε όλη τη διάρκεια αλλά θέλουμε κάτι περισσότερο. Ρισκάραμε και με τον Κβίλι, έγιναν κάποιες φάση αλλά βλέπουμε τη συνέχεια».

Για το γεγονός πως δεν αξιοποιήθηκε η έδρα: «Είναι στατιστικό που με προβληματίζει πάρα πολύ. Πρέπει να αλλάξει με τη νέα χρονιά. Θέλουμε να είμαστε πιο απαιτητικοί. Φέτος δεν αξιοποιήσαμε την έδρα όπως θα έπρεπε».

Για το αν ξεκίνησε ο προγραμματισμός: «Έχουμε ένα τελικό. Μας περιμένει η Πάφος. Θέλουμε να είμαστε στα προκριματικά του Champions League».

Για το αν θα είναι ευχαριστημένος με την παρουσία της ομάδας αν κερδίσει το εισιτήριο του Champions League: «Θα σας απαντήσω μετά τον τελευταίο αγώνα. Είμαστε ευχαριστημένοι αλλά θα μπορούσαμε για κάτι παραπάνω. Είναι και η έδρα την οποία πρέπει να εκμεταλλευτούμε. Θέλουμε και παραπάνω τύχη. Όταν βλέπεις την φάση του Ντέβι, δεν τον ήθελε. Είναι παίκτης ψυχολογίας και αν έβαζε αυτό το τέρμα θα έφευγε ένα μεγάλο βάρος. Άκουσε πολλά και αν το έβαζε θα ήταν πολύ σημαντικό για τον ίδιο».