Δείτε όλα όσα είπαν Έκτορ Γκονζάλες και Μίτσελ Σαλγκάδο μετά το τέλος του αγώνα ΑΕΚ-Πάφος 2-0.
Μίτσελ Σαλγκάδο(Πάφος): «Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Αρχίσαμε καλά αλλά μας σκότωσαν τα δύο γκολ που δεχθήκαμε. Φάνηκε η έλλειψη αυτοπεποίθησης που είχαμε στα τελευταία παιχνίδια. Στο β’ ημίχρονο λειτούργησαν οι αλλαγές μας, κάναμε ευκαιρίες και πιέσαμε τον αντίπαλο. Σε κάποια σημεία ήμασταν φανταστικοί. Η ισοπαλία δεν θα μας βόλευε και έπρεπε να ρισκάρουμε αλλά δεν ήμασταν τυχεροί. Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια. Είχα μόλις τρεις μέρες στην ομάδα. Όταν χάνεις, πρέπει να σηκώσεις το κεφάλι πολύ γρήγορα και θα επικεντρωθούμε στο να νικήσουμε το ΑΠΟΕΛ την τελευταία αγωνιστική».
Έκτορ Γκονζάλες(ΑΕΚ): «Συγχαρητήρια στους παίκτες, τους αξίζουν τα συγχαρητήρια, έδειξαν χαρακτήρα, δούλεψαν σκληρά και έφτασαν στα όρια τους. Πήραμε τους τρεις βαθμούς. Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου. Θέλω να το επαναλάβω. Είμαι περήφανος. Ήμασταν συγκεντρωμένοι σε όλο το 90λεπτο. Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Θα δούμε τι θα γίνει αύριο. Θέλουμε να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη αγωνιστική. Θα δούμε τι θα γίνει αύριο. Θέλουμε να πάρουμε τους βαθμούς και στην Λεμεσό.»