Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το εντέκατο τρίποντο στο φετινό πρωτάθλημα θα διεκδικήσει η ομάδα μας στο Σαββατιάτικο παιχνίδι με την Αγία Νάπα. Μετά τη νίκη επί της Ν.Σαλαμίνα, οι παίκτες μας θέλουν να δώσουν συνέχεια στα καλά αποτελέσματα και να συνεχίσουν το βαθμολογικό σκαρφάλωμα στις πιο ψηλές θέσεις της βαθμολογίας.

Η προετοιμασία της ομάδας μας για το Σαββατιάτικο παιχνίδι που θα αρχίσει στις 19.00, ολοκληρώθηκε με πρωινή προπόνηση. Στη προπόνηση έλαβε μέρος και ο Ντεντέ Καρβάλιο που επέστρεψε από το Κόπα Άφρικα. Τα ξημερώματα αύριο αναμένονται στη Κύπρο και οι άλλοι δύο Αγκολέζουν Μάρκο Αιρόσα και Σεμπαστιάο Τζιλμπερτο.

Ο Ντεντέ ακολούθησε όλο το πρόγραμμα της προπόνησης όπως και οι Μπεμπέ και Μοντέιρο. Λίγο πριν το τέλος της προπόνησης ένιωσε ενοχλήσεις ο Πάρπας και αποχώρησε. Ατομικό πρόγραμμα στο γυμναστήριο ακολούθησε ο Εντμάρ.

Ο Ρούι Μιγκέλ είναι τιμωρημένος και δεν έχει δικαίωμα να αγωνιστεί. Μετά τη προπόνηση ο Πορτογάλος τεχνικός ανακοίνωσε και τη 18μελή αποστολή.

Η αποστολή αποτελείται από τους:

Χίντι, Ντεγκρά, Ουόν, Θεοφίλου, Σα, Εμπαλό, Νικολάου, Μοντέιρο, Τζούνιορ, Μαυκόν, Οχενέ, Σακέτι, Μπεμπέ, Έμπο, Βοού, Ελευθερίου, Ντεντέ Σέρτζιο.

Εκτός αποστολής έμειναν οι Τσιάκκας, Κυριάκου, Μαξίμ, Εντμάρ,Τζιλμπέρτο, Αιρόσα, Πάρπας Κωνσταντίνου, Μιγκέλ, Καρλίτος.\