Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Για την σημαντικότητα του αγώνα της 20ης αγωνιστικής με αντίπαλο τη Δόξα αναφέρθηκε στην δημοσιογραφική διάσκεψη την οποία παρέθεσε το πρωί της Παρασκευής (01/02) ο τεχνικός του Απόλλωνα Νικόδημος Παπαβασιλείου.

 Αναλυτικά οι δηλώσεις του προπονητή:

Για τα παιχνίδια με ΕΝΠ και Νέα Σαλαμίνα: "Bγάλαμε ένα πολύ δύσκολο σερί παιχνιδιών και εννοώ ότι βγάλαμε πολλά παιχνίδια σε μικρό χρονικό διάστημα. Για το παιχνίδι με την ΕΝΠ είμαι πολύ ικανοποιημένος από την προσπάθεια που έγινε στο δεύτερο ημίχρονο, δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες και δυστυχώς δεν είχαμε την αποτελεσματικότητα που θέλαμε. Σίγουρα έχει μεγάλη σημασία για μας να έχουμε τον έλεγχο παιχνιδιού. Αν δούμε και τα δύο παιχνίδια κυπέλλου με τη Νέα Σαλαμίνα, ήμασταν η καλύτερη ομάδα. Δουλεύουμε πολύ για να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί και να κάνουμε πιο εύκολα τα παιχνίδια".

Για τον αγώνα με τη Δόξα: "Έχουμε μπροστά μας ένα πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Έχει πολύ μεγάλη σημασία για τη συνέχεια. Απέναντι σ' ένα πάρα πολύ καλό αντίπαλο, που έχει μία σκληροτράχηλη ομάδα. Πρέπει να πάμε συγκεντρωμένοι, αποφασιστικοί με πολύ μεγάλο πάθος και εξυπνάδα για να φύγουμε με τους τρεις βαθμούς".

Για την κλήρωση του κυπέλλου με Αγία Νάπα: "Η κλήρωση σίγουρα μας αφήνει ικανοποιημένους, αλλά θα δούμε στη συνέχεια. Η συγκέντρωσή μας είναι στη Δόξα. Αν τελικά πάρουμε το παιχνίδι με την ΑΕΛ, είμαστε και στις δύο διοργανώσεις στους στόχους μας. Μας ανησυχεί ότι σε κάθε παιχνίδι έχουμε σημαντικές απουσίες, αλλά σιγά-σιγά με την πάροδο του χρόνου, περιμένω σημαντικοί παίκτες να γυρίσουνε. Εννοώ φυσικά το Χαμντανί, το Μιγκελίτο, ενώ κάποιοι άλλοι μέσα από τα παιχνίδια να αποκτήσουν την απαραίτητη φυσική κατάσταση και να μας βοηθήσουν, όπως ο Καρντόσο, ο Σούρντου και ο Σολάρι".

Για Φροξυλιά και Σολάρι: "Ο Φροξυλιάς έχει εγγραφεί και υπολογίζεται. Mε το Σολάρι θα χρειαστεί λίγος χρόνος και θα δούμε πότε θα μπορεί να αγωνιστεί".