Συναντήσεις είχε ο Λούκας Φανιέρος με ενδιαφερόμενους για ανάμειξη στα διοικητικά του Ερμή Αραδίππου.
Αναλυτικά η ενημέρωση:
«Ενημέρωση για τους Φιλάθλους μας:
Η Προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή το τελευταίο διήμερο έκανε συναντήσεις και με την πλευρά του Απερχόμενου Προέδρου οπως και με την πλευρά των 6 ενδιαφερομένων τοπικών παραγόντων και δρομολογούνται ήδη οι εξελίξεις για την καλύτερη δυνατή λύση στα Διοικητικά του Ερμή μας!!
Σύντόμα θα υπάρχουν νεότερες εξελίξεις!!
ΕΡΜΗΣ=ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ!!»