Ο επίτιμος πρόεδρος της ΚΟΠ, πρώην αντιπρόεδρος της UEFA και πρώην μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της UEFA και της FIFA, Μάριος Λευκαρίτης μίλησε στον Super Sport FM 104.0 και την εκπομπή «Δώδεκα στα σπορ» με την Κατερίνα Κυριάκου.
Για τα επεισόδια που έγιναν έξω από το «Αντώνης Παπαδόπουλος» με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό 20χρονου: «Όταν υπάρχουν τέτοια φαινόμενα λόγω ποδοσφαίρου, τότε μιλάμε για τραγική κατάσταση. Εγώ περνώ μερικές φορές από περιοχές της Λεμεσού και ειλικρινά σας το λέω, ντρέπομαι που είμαι λεμεσιανός. Δεν μπορείς να διαβάσεις μία πινακίδα. Διερωτώμαι μέχρι που θα πάει αυτό το πράγμα. Εμείς που είμαστε άνθρωποι του ποδοσφαίρου, πρέπει να κοιτάξουμε τη δική μας πάντα, όμως δεν παύει να είμαστε και πολίτες αυτού του Κράτους. Μία αφορμή περιμένουν ορισμένοι για να αντιδράσουν. Ευθύνη έχουμε όλοι, διότι ανεχόμαστε και έχουμε κοντή μνήμη γιατί ξεχνάμε μετά από κάποιες μέρες κάτι που έγινε. Δυστυχώς δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα λύσουμε τέτοια θέματα, γιατί το όλο σύστημα φαίνεται πως πάσχει. Ας αφήσουμε την Αστυνομία να κάνει τη δουλειά της. Αν την αφήσουμε και δεν την κάνει σωστά να την κριτικάρουμε. Εύχομαι ειλικρινά να πάνε όλα καλά με αυτό το παιδί που ατύχησε να βρίσκεται εκεί εκείνη τη στιγμή».
Για τις κυρώσεις της ΟΥΕΦΑ κατά της Ρωσίας: «Είμαστε όλοι άναυδοι με την κατάσταση όπως εξελίσσεται ο πόλεμος. Ζούμε καταστάσεις που δεν πιστεύαμε ότι μπορούν να συμβούν. Μέσα σε αυτή την κατάσταση η Κύπρος κερδίσει στο αθλητικό κομμάτι που είναι η συμμετοχή στον 3ο προκριματικό του Τσάμπιονς Λιγκ αντί στον 2ο. Όσο καλό είναι αυτό, μπορεί να μη είναι υπέρ της πρωταθλήτριας ομάδας μας, γιατί θα βρει πολύ πιο δυνατές ομάδες. Το υπέρ είμαι ότι έχει εξασφαλισμένη θέση τουλάχιστον στους ομίλους του Κόνφερενς Λιγκ».
Για τη μάχη του τίτλου: «Ο μεν Απόλλωνας δίνει το πρωτάθλημα στους άλλους που δεν το πιάνουν και του το δίνουν πίσω. Το δίνει ο ένας του άλλου και δεν το παίρνει κανένας. Το πρωτάθλημα μας είναι το πιο συναρπαστικό γιατί ακόμη και η 6η Πάφος διεκδικεί θέση στην Ευρώπη. Δεν πιστεύω ότι ο τίτλος θα κριθεί στο Απόλλων – ΑΠΟΕΛ, θα παιχτεί ως το τέλος».