Δείτε όλα όσα είπαν Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος και Χάμπος Κυριάκου μετά την ισοπαλία της Ανόρθωσης με τον Απόλλωνα στην Λάρνακα.
Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος(Ανόρθωση): «Μέχρι και σήμερα πίστευα ότι άμα κερδίσουμε μπορούμε να πάρουμε το πρωτάθλημα. Πληρώσαμε μια φάση στο 90’. Δεν λέω ότι ήμασταν καλοί, αλλά πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι παίξαμε τόσα ματς και είμαστε κουρασμένοι. Δεν μπορούμε να κοιτάξουμε πίσω, επαναπροσδιορίζονται οι στόχοι. Δεν υπάρχει περίπτωση για το πρωτάθλημα, με πονάει πολύ αυτό. Πρέπει να βγάλουμε την ομάδα στην Ευρώπη. Ξέρουμε πού είμαστε, πρέπει να κουβαλάμε πάντα τις αξίες και την ηθική αυτής της ομάδας».
Χάμπος Κυριάκου(Απόλλων): «Αδικήθηκε η ομάδα μας. Ήμασταν καλύτεροι. Συνεχίζουμε, έχουμε ένα τελικό για μένα. Θα είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα με τον ΑΠΟΕΛ. Δεν επηρεαζόμαστε. Είναι στα πόδια μας το πρωτάθλημα. Να απολογηθώ; Η ομάδα έδωσε το 101% των δυνατοτήτων μας. Ο προπονητής μας είπε στο τέλος πως εμείς θα κρίνουμε το πρωτάθλημα»