Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δείτε όλα όσα είπαν Αλεξέι Σπιλέφσκι και Ντάρκο Μίλανιτς μετά το τέλος του αγώνα Άρης-Πάφος 1-1.

Αλεξέι Σπιλέφσκι(Άρης): «Ήταν ένα παρά πολύ έντονα φορτισμένο παιχνίδι συναισθηματικά. Κάναμε πολύ καλό παιχνίδι μέχρι την ώρα που δέχθηκε ο αντίπαλος την κόκκινη κάρτα. Είμαι όμως πάρα πολύ εκνευρισμένος με τους παίκτες μου γιατί δουλέψαμε πάρα πολύ, ήμασταν πάρα πολύ κοντά στο αποτέλεσμα που θέλαμε αλλά δεν τα καταφέραμε. Θέλω να ευχηθώ επίσης περαστικά στον φίλαθλο της Πάφου που τραυματίστηκε. Θέλω να κακίσω όμως και τη συμπεριφορά φίλων της Πάφου γιατί κάποιοι πέταξαν μπουκάλια προς το μέρος μου. Παίζουμε ποδόσφαιρο αυτό δεν είναι σωστό, όπως και να δίνεις το χέρι στον αντίπαλο και να μην σου το δίνει πίσω».

Για τον τραυματισμό του Βανά: «Ακόμη δεν ξέρουμε αλλά περιμένουμε τις εξετάσεις που θα γίνουν».

Ποιος δεν έδωσε το χέρι του: «Κάποιος από το τεχνικό επιτελείο της Πάφου»

Ντάρκο Μίλανιτς(Πάφος): «Να εκφράσουμε την συμπαράστασή μας στον φίλαθλό μας στον Παύλο, ελπίζουμε να γυρίσει σύντομα υγιής. Ήταν ένα περίεργο παιχνίδι. Παίξαμε άσχημα με έντεκα παίκτες, ήμασταν νευρικοί και καθόλου καλοί με την μπάλα. Αρχίσαμε να παίζουμε καλύτερα όταν μείναμε με δέκα ποδοσφαιριστές. Είχαμε ρυθμό, χωρίς τη ψυχολογική αδυναμία που είχαμε στην αρχή. Είναι ένα σημάδι ότι πρέπει να δουλεύουμε ως το τέλος».