Νέα προκύπτουν με τον Εμίλιο Ενσούε, ο οποίος έχει βρει νέα ομάδα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα από την Βοσνία, ο πρώην ποδοσφαιριστής του ΑΠΟΕΛ και του Απόλλωνα πήρε την ελευθέρα του από την Tuzla City, όπου είχε όρο ότι αν φέρει καλή συμφωνία μπορεί να αποχωρήσει από την ομάδα.
Αναλυτικά το δημοσίευμα:
«Η Tuzla City Football Club και ο Emilio Nsue έλυσαν το συμβόλαιό τους με κοινή συμφωνία!
- Όταν ήρθε ο Νσούε, είχαμε συμφωνία ότι θα μπορούσε να φύγει αν λάμβανε άλλη πρόταση. Ήρθε και έφερε ένα χαρτί ότι είχε μια προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί και έπρεπε να την σεβαστούμε σύμφωνα με τη συμφωνία, είπε ο πρόεδρος του συλλόγου Αλμίρ Χούσιτς.
Ο Nsue έφτασε στην Tuzla City κατά τη διάρκεια της χειμερινής προετοιμασίας και έπαιξε συνολικά 10 παιχνίδια. Πέτυχε δύο γκολ, ένα στο Κύπελλο και ένα στην Πρέμιερ Λιγκ της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης.
Να θυμίσουμε ότι ο έμπειρος ποδοσφαιριστής ξεκίνησε την καριέρα του στη Μαγιόρκα. Ήταν μέλος αυτού του συλλόγου για έξι χρόνια και έπαιξε επίσης σε Ρεάλ Σοσιεδάδ, Μίντλεσμπρο, Μπέρμιγχαμ, ΑΠΟΕΛ και Απόλλωνα.
Έπαιξε επίσης σε όλες τις ομάδες νέων της Ισπανίας και το 2013 αποφάσισε να παίξει για τη χώρα καταγωγής, την Ισημερινή Γουινέα.»