Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Εντυπωσιακές δηλώσεις από τον Ραζβάν Λουτσέσκου, ο οποίος μίλησε στους Γάλλους, ευχήθηκε να το σηκώσει η Μαρσέιγ, δηλώνοντας «οπαδός» της ενώ στάθηκε και στο μάθημα που έδωσε η Τούμπα...

Μιλώντας σε ΜΜΕ της Γαλλίας, ο Ραζβάν Λουτσέσκου φρόντισε να επισημάνει πως η «κόντρα» μεταξύ των δύο ομάδων περιορίστηκε εντός αγωνιστικού χώρου και από τη στιγμή που ο Δικέφαλος αποκλείστηκε, θα υποστηρίζει τη Μαρσέιγ, δηλώνοντας οπαδός της στη «μάχη» για την κατάκτηση του Conference League...

Μάλιστα, φρόντισε να σταθεί και στην ατμόσφαιρα της Τούμπας, υπογραμμίζοντας πως έδωσε ένα «καλό» μάθημα στους Γάλλους για το πώς πρέπει να διεξάγονται τα παιχνίδια και ποια είναι η πρέπουσα 

 

«Μπορώ να πω πως είμαστε απογοητευμένοι για το αποτέλεσμα γιατί πιστεύω ότι παίξαμε πολύ καλά, είχαμε πολλές ευκαιρίες. Η Μαρσέιγ εκμεταλλεύτηκε το μοναδικό μας λάθος. Και αυτό σημαίνει ότι υπάρχει εξαιρετική ποιότητα, μεγάλη εμπειρία σε αυτό το επίπεδο. Είμαι περήφανος που παίξαμε τόσο καλά και φτάσαμε μέχρι εδώ για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου. 

Και ήταν ένα μάθημα από τον κόσμο μας στους Μασσαλούς. Όλοι φοβόντουσαν να έρθουν εδώ, όλοι φοβόντουσαν να παίξουν εδώ, αλλά ήταν μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα για έναν ποδοσφαιρικό αγώνα και έτσι πρέπει να είναι και στη Μασσαλία. 

Για μένα η Μαρσέιγ είναι μια πολύ καλά οργανωμένη ομάδα με παίκτες ποιότητας, νομίζω ότι είναι φαβορί για τον τίτλο. Τώρα είμαι οπαδός της Μαρσέιγ, θέλω να κερδίσει τη διοργάνωση».