Δείτε όλα όσα είπαν Ντάρκο Μίλανιτς και Σωφρόνης Αυγουστή μετά την νίκη του ΑΠΟΕΛ επί της Πάφου με 2-1.
Ντάρκο Μίλανιτς(Πάφος): «Παίξαμε καλό ποδόσφαιρο αφού δεχθήκαμε το πρώτο γκολ. Πιστέψαμε στο παιχνίδι όταν ισοφαρίσαμε. Είχαμε χώρο να το γυρίσουμε και πλησιάσαμε σε αυτό. Στο πρώτο μέρος, πριν δεχθούμε το γκολ, ήμασταν κακοί, δεν παίξαμε όπως θέλαμε. Είχαμε αρκετούς παίκτες σε άσχημη μέρα. Για άλλη μια φορά δεχθήκαμε γκολ στα τελευταία στάδια του αγώνα. Μου λείπει πως οι παίκτες στα μετόπισθεν πρέπει να καταλάβουν το παιχνίδι. Είναι η πρώτο φορά που στο τελευταίο μέρος ήμασταν άσχημοι. Άλλες φορές παίζαμε καλύτερα. Περιμένω την αντίδραση της ομάδας στο επόμενο παιχνίδι. Ξέραμε πως θα ήταν επιθετικός ο ΑΠΟΕΛ, δεν παρουσιαστήκαμε με το πλάνο που θέλαμε».
Σωφρόνης Αυγουστή(ΑΠΟΕΛ): «Ήταν πάρα πολύ σημαντική η νίκη για πολλούς λόγους. Ο πρώτος είναι για να σβήσουμε τα δύο παιχνίδια της προηγούμενης εβδομάδας με την Ανόρθωση. Είναι πολύ δύσκολο πρωτάθλημα. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια οργανωμένη ομάδα, που δύσκολα μπορείς να διασπάσεις την άμυνά της και έχει γρήγορες κάθετες. Κρατήσαμε μακριά την Πάφο και πιστεύαμε ότι θα καταφέρουμε να βάλουμε ένα γκολ. Έκαναν μεγάλη προσπάθεια οι παίκτες κα τους αξίζουν συγχαρητήρια. Ήταν μια δύσκολη εβδομάδα. Έχουμε δύο μέρες να ξεκουραστούμε, να ηρεμήσουμε και να πάμε όσο το δυνατόν καλύτερα στο επόμενο παιχνίδι σε μια δύσκολη έδρα όπως αυτή του Άρη. Αν κοιτάξετε τα ρόστερ των ομάδων, τα παιχνίδια είναι σαν να είναι ευρωπαϊκά. Ευχαριστώ τον κόσμο. Ήταν φανερό ότι για πρώτη φορά είχαμε μια καυτή έδρα. Έδωσαν μεγάλη δυναμική στους ποδοσφαιριστές. Ακόμα και τη στιγμή που η ομάδα δέχτηκε το γκολ μέχρι το τέλος βοήθησαν πολύ τους ποδοσφαιριστές».
Για τις σκέψεις του μετά την ισοφάριση και το γκολ της νίκης: «Ξέραμε ότι θα ρισκάρει η Πάφος. Κάναμε κάποια πράγματα, δεν μας βγήκαν. Προσπαθήσαμε την τελευταία στιγμή να τα διορθώσουμε και τα καταφέραμε. Θα ήταν άδικο αν η ομάδα μας δεν κέρδιζε, είχε τρία δοκάρια και ήταν κυρίαρχη. Κρατάμε τους βαθμούς. Όλες οι ομάδες είναι εκεί».
Για τα οφέλη του γκολ του Σαμπάλα: «Δίνει πάρα πολλά στα αποδυτήρια, στον κόσμο και τη διοίκηση. Θα φέρει ηρεμία το τρίποντο. Είναι πολύ σημαντικό. Έγινε συσπείρωση αυτές τις μέρες από όλους»
Για τον στόχο της κατάκτησης του πρωταθλήματος: «Η ομάδα είχε δυσκολίες κατάφερε να βγει εκεί που βγήκε με την προσπάθεια όλων, κόσμου, διοίκησης και ποδοσφαιριστών. Στόχος είναι η ομάδα να διεκδικεί τίτλους και να παίζει Τσάμπιονς Λιγκ. Είναι και στόχος δικός μου. Θέλω να παίξω σε ομίλους Τσάμπιονς Λιγκ. Αλίμονο να μη στοχεύεις όσο πιο ψηλά γίνεται».
Για το κατά πόσον ανησυχούσε για το πώς θα εμφανίζονταν οι παίκτες μετά τις δύο ήττες από την Ανόρθωση: «Ανησυχείς γιατί είναι ψυχολογικό. Αν κάτι στραβώσει στο παιχνίδι. Ευτυχώς είχαμε σε όλη τη διάρκεια τον έλεγχο και σε αυτό βοήθησε πάρα πολύ ο κόσμος».
Για τα αγωνιστικά ενόψει Άρη: «Ελπίζουμε να προλάβει ο Ντανίλο, ο Ντε Βινσέντι και ο Σάβιτς».