Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών ύστερα από τον αγώνα στο "Στέλιος Κυριακίδης", μεταξύ της Πάφου και της ΑΕΚ..
Νταβίντ Μπαντία:
"Χάσαμε ένα παιχνίδι το οποίο ήρθαμε για να κερδίσουμε. Δεν τα καταφέραμε και δεν είναι εύκολο να αποδεχθούμε αυτό το αποτέλεσμα.
Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε δυσκολίες στην προσπάθεια να βρούμε το στυλ μας στον αγωνιστικό χώρο. Με τις αλλαγές είχαμε περισσότερη ένταση, κάποιες ευκαιρίες και τα δύο δοκάρια.
Δεχθήκαμε δύο γκολ, το πρώτο από λάθος και το δεύτερο από στημένη φάση. Πρέπει να αποδεχθούμε το αποτέλεσμα και να συνεχίσουμε να παλεύουμε.
Για το αν εξακολουθεί να πιστεύει ότι η ομάδα του μπορεί να κατακτήσει και πρωτάθλημα και Κύπελλο: Βεβαίως και το πιστεύω. Είμαστε σε ένα γκρουπ που δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές, πιστεύω ότι θα πάει μέχρι το τέλος.
Για το πόσο δύσκολο είναι να περάσει την φιλοσοφία του στους παίκτες του: Δεν είναι εύκολο, αλλά με την ποιότητα που έχουν οι παίκτες είναι πιο εύκολο. Και για μένα δεν είναι εύκολο να προσαρμοστώ αλλά είναι υψηλό το επίπεδό τους. Σήμερα δεν το έδειξαν, αυτό είναι η αλήθεια. Αλλά πιστεύω ότι με ενέργεια και ένταση μπορούν να το δείξουν στα επόμενα παιχνίδια.
Ντάρκο Μίλανιτς:
"Αξίζαμε τη νίκη. Ήταν δύσκολο να αγωνιστούμε μετά τις εθνικές επειδή είχαμε πολλά προβλήματα. Δουλέψαμε πολύ καλά στον αγωνιστικό χώρο. Βάλαμε δύναμη και πάθος. Πολύ σημαντικό αποτέλεσμα για μας. Θέλαμε να προχωρήσουμε συγκεντρωμένοι για τα επόμενα παιχνίδια. Θέλουμε τους 3 βαθμούς και κόντρα στον ΑΠΟΕΛ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος για τη νίκη, είχαμε πολλά προβλήματα"
Για τον δρόμο της Ευρώπης;
"Φυσικά και είναι ανοικτός, είμαστε πολύ κοντά και στην 2η θέση. Θα διεκδικήσουμε όλα τα παιχνίδια. Από σήμερα ξεκινάμε την προετοιμασία μας για τον αγώνα με τον ΑΠΟΕΛ".
Πάει καιρός να κερδίσει η Πάφος στην έδρα της...
'Ήμασταν κοντά στη νίκη σε πολλά παιχνίδια, δημιουργούσαμε πολλές ευκαιρίες αλλά δεν κερδίζαμε. Κουβεντιάζαμε μεταξύ μας να βρούμε το λάθος. Είχαμε πολλές ισοπαλίες. Ήταν ισοπαλίες που προέρχονται από παιχνίδια που κάναμε πολύ καλή εμφάνιση."
Ποιοι είναι διαθέσιμοι για ΑΠΟΕΛ;
"Ελπίζω να επιστρέψουν. Είναι δύσκολο να πω γι' αυτούς που λείπουν. Για Χέσταντ, Βαλακάρι και Ρούτκο. Είναι δύσκολο".