Δεν είναι εύκολα τα πράγματα για την ΑΕΛ η οποία με το 2-0 στην πλάτη θα προσπαθήσει να πετύχει το γρήγορο γκολ απέναντι στο ΑΠΟΕΛ έτσι ώστε να μπει και παλι στο παιχνίδι διεκδικώντας μέχρι τέλος τις όποιες πιθανότητες για την επόμενη φάση.
Στο μεταξύ ανακοίνωση εξέδωσαν οι οργανωμένοι οπαδοί της ΑΕΛ οι οποίοι καλούν τον κόσμο να ταξιδέψει σήμερα στην Λευκωσία για να συμπαρασταθεί στην ομάδα κόντρα στον ΑΠΟΕΛ ενώ καλούν τον πρόεδρο να βρει τα λάθη στο ποδοσφαιρικό τμήμα που έχουν αφήσει τους «γαλαζοκίτρινους» πίσω στην βαθμολογία.
Η ανακοίνωση:
Στις 4.30 το απόγευμα, ξεκινούμε όλοι όσοι θα βρεθούμε στη λευκωσία και στο Γ.Σ.Π. Από τον γνωστό τόπο εκκίνησης, εκεί στην έξοδο της Παρεκκλησιάς, μαζευόμαστε και δυναμικά πάμε ξανά στο πλευρό της ΑΕΛΑΡΑΣ και ότι βγει. Σίγουρα το έργο της ομάδας μας είναι δύσκολο, μα όχι απαγορευτικό. Εμείς θα είμαστε και εκεί, γιατί έτσι προστάζει η θρησκεία μας! Δεν πτοούμαστε από τίποτε. Δεν μας νοιάζει τίποτε. Μόνο να δούμε την ΑΕΛΑΡΑ μας κι όλα τα άλλα φήμες, απώλεια νόμων φυσικών κ.τ.λ. Ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ καλεί όλους τους αελίστες να υπερβούν τα όποια προβλήματα προκάλεσε η ʽήτταʼ της περασμένης Κυριακής και να ενωθούν μαζί μας στο δρόμο προς την πρωτεύουσα! Σηκώνουμε το εστεμμένο κεφάλι μας και συνεχίζουμε.
Η αγανάκτηση του κόσμου και το ξέσπασμα το οποίο ακολούθησε την λήξη του τελευταίου αγώνα της ΑΕΛΑΡΑΣ μας, κρίνετε απο έμάς ώς φυσικό επακόλουθο της ανεπαρκούς αγωνιστικής εικόνας της ομάδας μας στα τελευταία τέσσερα παιχνίδια! Εικόνα την οποία επικρίναμε, καλόπιστα, και σε προηγούμενες μας ανακοινώσεις. Σίγουρα ο κόσμος είναι τρελός αλλά όχι σχιζοφρενής. Δεν βλέπουμε φαντάσματα ούτε προσπαθούμε να ζημιώσουμε την ομάδα μας. Δεν τα έχουμε με καμιά διοίκηση και με κανένα προπονητή! Κανένας παίχτης δεν μπορεί να αποδοκιμάζεται έτσι χωρίς κανένα λόγο! Ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ επανειλημμένα, στο παρελθόν και όχι μόνο, προσπαθεί να δώσει στο κόσμο της Α.Ε.Λ. τα σωστά μηνύματα στήριξης της ομάδας εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων.
Όμως... Κανένας δεν μπορεί να εμπαίζει με την αγνή και σωστή στάση του κόσμου. Η απώλειες βαθμών σε πολλούς αγώνες, φέτος, πέρασαν στο ντούκου. Αντί αντιδράσεων και μεμψιμοιριών, ο αελίστας χειροκροτούσε την ομάδα του κι ας ήταν φουλομένος πικρία και στεναχώρια. Καταλαβαίναμε όλοι μας την υπερβολική προσπάθεια της ομάδας με τους συνεχόμενους αγώνες, σε ευρώπη και Κύπρο. Καταλαβαίναμε όλοι την αλλαγή προπονητή και το νέο status στο οποίο η ομάδα προσπαθούσε να μπεί. Χρειαζόταν καιρός και έπρεπε όλοι μας να περιμένουμε.
Μετα λύπης μας όμως παρατηρούμε και βιώνουμε, το ότι η ομάδα μας αντί προς τα μπροστά βαδίζει προς τα πίσω. Πως χάθηκε η νοοτροπία νικητή, την οποία αποκτήσαμε μετα απο δεκάδες χρόνια, ξαφνικά σε δύο μήνες? Μήπως φταίει ο κόσμος της Α.Ε.Λ.? Η εικόνα στην οποία έχει περιέρθει η ομάδα μας είναι αποτέλεσμα της στάσης του κόσμου μας? Ο αελίστας καταλαβαίνει απο υπομονή και το απέδειξε πάμπολλες φορές. Ξέρουμε ποιο είναι το καλό της ομάδας μας και δεν ξεγελιώμαστε.
Καλούμε το πρόεδρο Α.Σοφοκλέους όπως ηγηθεί αυτούσια της διόρθωσης της εικόνας, της άσχημης εικόνας, και να σταματήσει ότι κακό αναπτύσσεται εντός της Α.Ε.Λ. Η Α.Ε.Λ. πρέπει να προχωρά μπροστά και όχι να γυρίζει στα παλιά. Με τον Α.Σοφοκλέους στο πηδάλιο δεν έχει πισωγυρίσματα. Η τακτικές περασμένων χρόνων είναι καμένα χαρτιά. Δεν μπορεί εδώ που έφθασε η Α.Ε.Λ. να γυρίζει στον ημιεπαγγελματισμό. Είναι γνωστό και ο πρόεδρος το γνωρίζει, είμαστε σίγουροι, καλύτερα απο όλους μας! Η ʽκωλοσυρμαθκιά της κουφής φαίνεταιʼ και θα ήταν προτιμότερο να προλάβουμε κάποιες καταστάσεις, τόσο αγωνιστικά όσο και στα πέριξ της ομάδας μας. Η καλοπιστη κριτική μας, η οποία πηγάζει μέσα απο την αγάπη μας για την Α.Ε.Λ. μας, σκοπό έχει να ταρακουνήσει άπαντες. Ο κόσμος της Α.Ε.Λ. περιμένει να δεί αλλαγές. Τα γιουχαίσματα και οι αποδοκιμασίες ξεπήδησαν μέσα απο τις επαναλαμβανόμενες αμφιβολες εμφανήσεις αλλά και την γενική συμπεριφορά της ομάδας τον τελευταίο καιρό.
Κανείς δεν θέλει να απομακρυνθεί η μεγάλη μάζα των αελιστών απο τα γήπεδα. Για να μήν γίνει αυτό όμως, επιβάλλεται η αναστήλωση της ομάδας και η άμεση διόρθωση οποιονδήποτε κακώς έχοντων, τα οποία δημιουργούν την άσχημη αγωνιστική εικόνα, την οποία ο αελιστας δεν αντέχει να αντικρύζει!
Στις 4.30, ξεκινάμε ΟΛΟΙ μαζί για Γ.Σ.Π. Ξανά δίπλα της, ξανά μαζί της, ξανά για πάρτυ της. Α.Ε.Λ είναι κι ότι θέλει μας κάνει!!
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗς ΕΝΩΣΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ -1989-