Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Στην ιστοσελίδα του Απόλλωνα μίλησε ο ποδοσφαιριστής της ομάδας Χαράλαμπος Κυριάκου, τόσο για τον αγώνα κυπέλλου με τη Νέα Σαλαμίνα όσο και για την μέχρι στιγμής δική του παρουσία.

« Σίγουρα το παιχνίδι με τη Νέα Σαλαμίνα είναι πολύ δύσκολο για την ομάδα μου. Εμείς μετά την εμφάνιση στο «Αντώνης Παπαδόπουλος» βρισκόμαστε σε πολύ καλή ψυχολογική κατάσταση κάτι το οποίο θα μας βοηθήσει. Είναι θεσμός στον οποίο επιθυμούμε όλοι στην ομάδα να διακριθούμε και σίγουρα θα τα δώσουμε όλα. Σεβόμαστε τη Νέα Σαλαμίνα, ωστόσο θεωρώ ότι αν παρουσιαστούμε σοβαροί και πειθαρχημένοι θα πάρουμε το αποτέλεσμα εκείνο το οποίο θα μας αυξήσει τις πιθανότητες πρόκρισης στην προημιτελική φάση του θεσμού. Διαθέτουμε την ποιότητα για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του αγώνα. Υπάρχει δίψα και διάθεση για να πάρουμε την πρόκριση»…ανέφερε αρχικά ο διεθνής μέσος και συνέχισε αναφερόμενος στο που θα κριθεί η αναμέτρηση της Τετάρτης:

« Η ομάδα η οποία θα περιορίσει τα λάθη της και θα επιδείξει πάθος και αποφασιστικότητα θα φτάσει στη νίκη. Εμείς πάμε στη Λάρνακα για να κερδίσουμε»

Καταλήγοντας ο Χ.Κυριάκου αναφέρθηκε και στον κόσμο της ομάδας:

Είμαστε σίγουροι ότι και στον αγώνα της Τετάρτης θα μας κάνουν να αισθανθούμε ότι αγωνιζόμαστε στην δική μας έδρα. Είναι πάντοτε κοντά μας στηρίζοντας κάθε μας προσπάθεια. Θα τα δώσουμε όλα για να τους χαροποιήσουμε. Τους ευχαριστώ εκ μέρους όλων των συμποδοσφαιριστών μου για την μέχρι τώρα στήριξη τους και ευελπιστώ ότι στη συνέχεια θα τους δώσουμε αρκετές χαρές.

Από την ιστοσελίδα του Απόλλωνα

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΛΕΣΧΗΣ ΦΙΛΩΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ

Φίλες και Φίλοι,

Συμμεριζόμαστε ανεπιφύλακτα την ανακοίνωση που εξέδωσε το Σωματείο μας δια του Προέδρου του, κύριου Γιώργου Παυλίδη, ο οποίος τόνισε ότι ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ σαν μια γροθιά και ενωμένος θα αγωνίζεται πάντοτε για το ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ, χαιρετίζοντας παράλληλα τη σοβαρή προσπάθεια που καταβάλλεται για αναβάθμιση του ποδοσφαιρικού τμήματος.

Ως εκ τούτου, η Λέσχη Φίλων Απόλλωνα δηλώνει ξεκάθαρα ότι ΣΥΜΠΑΡΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑπου καταβάλλουν, τόσο ο Πρόεδρος μας και το Δ.Σ. της Ποδοσφαιρικής Εταιρείας, όσο και ο Προπονητής μας, το Τεχνικό του επιτελείο και οι Ποδοσφαιριστές μας για ένα ΑΠΟΛΛΩΝΑμονίμως πρωταγωνιστή.

Συνακόλουθα, καλούμε τον κόσμο να συνεχίσει να στηρίζει την ομάδα μας με τον ίδιο ζήλο και πάθος όπως πιστά πράττει μέχρι σήμερα. Την Τετάρτη καλούμαστε να κατακλύσουμε το στάδιο Αμμόχωστος απ΄άκρη σ΄άκρη στον πρώτο πολύ δύσκολο αγώνα για το θεσμό του Κυπέλου με αντίπαλο τη Νέα Σαλαμίνα, σ΄ένα αγώνα που επιζητούμε να θέσουμε βάσεις πρόκρισης για τον επόμενο γύρο. Συνάμα είμαστε πεπεισμένοι ότι με ΣΥΝΕΣΗ , ΕΝΟΤΗΤΑ και ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ μπορούμε να φέρουμε εις πέρας τους στόχους που θέσαμε από την αρχή της χρονιάς.

Τέλος, ευχαριστούμε θερμά όσους εμπράκτως συμπαρίστανται στην προσπάθεια που καταβάλλει το Δ.Σ. της Λέσχης Φίλων Απόλλωνα Λεμεσού, ειδικά σ΄ αυτή τη δύσκολη χρονικά περίοδο.

Με εκτίμηση,

Δ..Σ. Λέσχης Φίλων Απόλλωνα Λεμεσού.