Ίσως ουδείς να περίμενε τέτοιες ατάκες και τόσο ειλικρινείς σκέψεις από τον Πολ Πογκμπά στη συνέντευξή του στo «Figaro», ενόψει των φιλικών αναμετρήσεων της εθνικής ομάδας της Γαλλίας.
Η χρηματιστηριακή αξία του Σάκα πολλαπλασιάζεται και «αγγίζει» τα έσοδα των κορυφαίων της Άρσεναλ!
Ωστόσο, κάθε φορά που βρίσκεται με τους συμπατριώτες του, φαίνεται ότι αλλάζει ο χαρακτήρας και η διάθεσή του.
Δίχως να έχει καταφέρει και πολλά από την ημέρα που αποφάσισε να επιστρέψει στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μετά το απόλυτα επιτυχημένο πέρασμά του από την Γιουβέντους, ο Πολ Πογκμπά ανέφερε: «Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς, θεωρώ ότι αυτά τα πέντε χρόνια δεν με χαροποίησαν καθόλου. Και η φετινή χρονιά τελείωσε, δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε κανέναν τίτλο. Και εγώ θέλω να πανηγυρίσω τρόπαια είτε με την Γιουνάιτεντ, είτε με κάποια άλλη ομάδα.
Στην εθνική ομάδα της Γαλλίας είμαι πολύ καλά, έχω σωστή επικοινωνία με τον Ντιντιέ Ντεσάν, έχω συγκεκριμένο ρόλο και γι' αυτό βγαίνει καλά το παιχνίδι. Στην Γιουνάιτεντ αναρωτιέμαι αν έχω ρόλο κι όσο κι αν σκεφτώ, ειλικρινά δεν μπορώ να δώσω απάντηση» είπε!
Μάλιστα, για το θέμα της κατάθλιψης, ήρθαν στη δημοσιότητα περισσότερες δηλώσεις του Γάλλου χαφ, ο οποίος ανέφερε: «Δηλαδή επειδή έχεις χρήματα πάει να πει ότι θα είσαι συνέχεια χαμογελαστός και χαρούμενος; Δεν είναι έτσι... Δεν είμαστε σούπερ ήρωες, είμαστε κι εμείς άνθρωποι, όσο κι αν δεν το σκέφτονται έτσι για τους ποδοσφαιριστές».