Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με μήνυμα του στην επίσημη σελίδα του Ερμή Αραδίππου, ο πρόεδρος της ομάδας Λούκας Φανιέρος αναφέρει...

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Ως Πρόεδρος του Ερμή Αραδίππου με λύπη παρατηρώ ότι η Αρμόδια Ομοσπονδία τον τελευταίο καιρό ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΧΘΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ απέναντι μας και ιδίως ο Αρμόδιος Αθλητικός Δικαστής,ο οποίος συντάσσει εκθέσεις και δικάζει με δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Ο εν λόγω κύριος όπως αποδεικνύεται υπάγεται σε διάφορες επιτροπές όπου έχουν σχέσεις μεταξύ τους και για το θέμα αυτό θα επανέρθουμε τις επόμενες ημέρες αφοτου έρθουμε σε συγκεκριμένη συννενόηση με το Νομικό μας Τμήμα.

Λούκας Χαραλάμπους Φανιέρος

Πρόεδρος Δ.Σ. ΕΡΜΗ ΑΡΑΔΙΠΠΟΥ».