Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών ύστερα από τον αγώνα στο "Στέλιος Κυριακίδης", μεταξύ της Πάφου και του Απόλλωνα..

Αλεξάντερ Τσόρνιγκερ:

«Θεωρώ ότι η ανάλυση είναι εύκολη, δεν ήμασταν καλοί, δεν δημιουργήσαμε τις φάσεις για να σκοράρουμε. Δεν αρχίσαμε καλά, αλλάξαμε το σύστημα, ανεβήκαμε λίγο και γίναμε κάπως καλύτεροι αλλά γενικά δεν ήμασταν σε καλή μέρα. Βρισκόμαστε σε μια δύσκολη περίοδο, όλη η πόλη και όλη η Κύπρος συζητά για το πρωτάθλημα, μπήκε πίεση και πρέπει να βρούμε τρόπους να την αποβάλουμε. Στην ζωή το πιο δύσκολο πράγμα δεν είναι το ποδόσφαιρο, βλέπουμε τι γίνεται στην  Ουκρανία. Έχουμε κάποια προβλήματα, πρέπει να δούμε ποιοι μπορούν να ανταπεξέλθουν και ποιοι όχι για να παίξουν στους επόμενους αγώνες για να παρουσιαστούμε καλύτεροι» είπε αρχικά και πρόσθεσε:

«Θα παρακολουθήσουμε ξανά το παιχνίδι με τους παίκτες για να δούμε τι κάναμε καλά και τι όχι για ν παρουσιαστούμε καλύτεροι με την Ανόρθωση. Η μόνη ομάδα που νίκησε την Πάφος FC στο πρωτάθλημα ήμασταν εμείς, είναι μια πολύ καλή ομάδα. Κάναμε λάθη που μπορούσαν να τα εκμεταλλευτούν. Ήταν ισορροπημένο το παιχνίδι και πρέπει να δούμε ποιοι θα έχουν τα κότσια για να ανταπεξέλθουν στο ματς με την Ανόρθωση».

*«Είναι η στιγμή να βρούμε τα κότσια για να ανταπεξέλθουμε. Πρέπει να βλέπουμε τους παίκτες να παίρνουν πρωτοβουλίες και όχι να κρύβονται στο γήπεδο για να μην κάνουν λάθη. Παίζουμε για κάτι, παίζουμε για το πρωτάθλημα και πρέπει να το δείξουν. Σήμερα φάνηκε ότι κάποιοι παίκτες δεν πήραν τις πρωτοβουλίες που έπρεπε και γι’ αυτό παρουσιαστήκαμε με αυτό τον τρόπο».

Ντάρκο Μίλανιτς: 

«Κάναμε ένα εκπληκτικό παιχνίδι. Απέναντι στην κορυφαία ομάδα του πρωταθλήματος, δημιουργήσαμε αρκετές ευκαιρίες και αξίζαμε περισσότερα. Όλες οι ομάδες είχανε μεγάλα προβλήματα απέναντι μας. Δημιουργήσαμε ευκαιρίες, αξίζαμε περισσότερα και στο τέλος πήραμε την ισοπαλία. Ήταν εξαιρετική δουλειά από την ομάδα μας, αλλά πρέπει να σκοράρουμε».

«Ο αρχικός μας στόχος ήταν η εξάδα. Ο ξεκάθαρος μας στόχος τώρα είναι η Ευρώπη. Να είμαστε χαλαροί και να το απολαύσουμε».