Ο Αλεξάντερ Ποτέβκιν, Ρώσος πυγμάχος τοποθετήθηκε για την εισβολή στην Ουκρανία, στηρίζοντας την απόφαση του Βλάντιμιρ Πούτιν.
Μεταξύ άλλων ο έμπειρος πυγμάχος ανέφερε σε δήλωσή του, ότι στηρίζει τον πόλεμο κατά του ναζισμού, με την ελπίδα βέβαια να τελειώσουν άμεσα οι εχθροπραξίες.
Αναλυτικά ανέφερε:
«Υπάρχει δύναμη στην αλήθεια. Πολεμάμε γι' αυτήν εδώ και χρόνια, την ώρα που οι Σλάβοι εξοντώνονταν στο Donbass. Γι' αυτό στηρίζω τον πόλεμο κατά του ναζισμού και των παράσιτων απ' όπου κι αν προέρχονται. Κάθε πόλεμος έχει το τέλος του. Ας ελπίσουμε πως αυτός θα τελειώσει τις επόμενες μέρες».