Δείτε όλα όσα είπαν Ντάρκο Μίλανιτς και Λιάσος Λουκά μετά την ισοπαλία 1-1 της Πάφου με τον Άρη στο Στέλιος Κυριακίδης.
Ντάρκο Μίλανιτς(Πάφος): «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το αποτέλεσμα γιατί είμαστε στην πρώτη εξάδα. Κάναμε πολύ καλή δουλειά τους τελευταίους μήνες και αξίζουμε να είμαστε στο πρώτο γκρουπ. Είμαι πολύ περήφανος που δουλεύω με αυτά τα παιδία και έχω την ανάγκη να πω ότι ήταν πολύ σημαντικό για όλους. Για τους ανθρώπους της ομάδας, για τον κόσμο για όλους. Όταν πετύχεις ένα στόχο πρέπει να πας στον επόμενο και θέλουμε να τερματίσουμε πιο ψηλά απ’ την έκτη θέση. Έχουμε την ποιότητα και την ενέργεια να το κάνουμε αυτό. Το δείξαμε και σήμερα όταν παίξαμε ένα εκπληκτικό δεύτερο ημίχρονο. Ο Άρης πάλευε για να κρατήσει και ο τερματοφύλακας έκανε πολύ καλές αποκρούσεις. Είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα γιατί ήταν μονόδρομος. Ξέρουμε ότι η πρώτη εξάδα είναι δύσκολη. Κάθε παιχνίδι είναι δύσκολο. Είναι απαιτητική η εξάδα. Έχουμε όμως την ενέργεια».
Για το γεγονός πως είναι ιστορική στιγμή: «Είμαι χαρούμενος που είμαι κομμάτι αυτής της στιγμής. Όταν μιλήσαμε στην αρχή είπαμε ότι θα παλέψουμε. Ξέραμε ήταν δύσκολο όμως δικαιούμαστε να είμαστε εδώ. Παίξαμε πολλά καλά παιχνίδια».
Για τον κόσμο: «Εύχομαι καλή διασκέδαση στους φίλους της ομάδας μας».
Για το αν φοβήθηκε σε κάποια στιγμή: «Δεν είμαι μικρός πλέον, είχα πολλά παιχνίδια με άγχος και πίεση. Ένα από αυτά ήταν και το σημερινό. Από την επόμενη εβδομάδα θα έχουμε ξανά τέτοια παιχνίδια. Πρέπει τώρα να κοιτάξουμε τον επόμενο στόχο».
Για το αν μίλησε με τους ιδιοκτήτες της ομάδας: «Ναι τους είδα πολύ χαρούμενους. Απολάμβαναν την στιγμή στα αποδυτήρια. Πραγματικά το απόλαυσαν».
Λιάσος Λουκά(Άρης): «Έγινε ένα δυνατό παιχνίδι μετά από συνεχή βροχή. Προηγηθήκαμε είχαμε και ευκαιρίες. Στην επανάληψη η Πάφος μας πίεσε. Εμείς παίξαμε με αντεπιθέσεις για να πετύχουμε ακόμη ένα τέρμα. Η Πάφος ισοφάρισε και έφτιαξε ακόμα μια καλή ευκαιρία. Είχαμε τον Βανά Άλβες σε καλή μέρα. Τελείωσε η πρώτη φάση του πρωταθλήματος και είμαστε κοντά στους στόχους μας. Όλες ο ομάδες είναι κοντά. Υπάρχουν δέκα σημαντικά και δυνατά παιχνίδια ακόμη. Συγχαρητήρια στις ομάδες που μπήκαν εξάδα αλλά και την Πάφο. Βλέπουμε την ομάδα μας, πήραμε την ισοπαλία και θεωρώ ότι το αποτέλεσα είναι δίκαιο. Ευχαριστούμε και τον κόσμο. Αυτά τα παιχνίδια δεν είναι για διασκέδαση, έχουμε στόχους και θέλουμε να βελτιωθούμε. Τώρα ξεκινούν τα δύσκολα.
Όταν ήρθα στην ομάδα δεν ήταν οι ίδιες συνθήκες. Οι ιδιοκτήτες έφεραν κάλους ποδοσφαιριστές και καλές συνθήκες. Όλα επαγγελματικά. Από την αρχή η ομάδα κάνει επιτυχίες. Αν πάμε Ευρώπη θα είναι ότι καλύτερο για όλους στην ομάδα».