Με την ατάκα "Θα σας κάνω περήφανους.." και μια φωτογραφία με τα αγαπημένα του άτομα από το αεροδρόμιο, ο Μαρίνος Τζιωνής μπαίνει στο αεροπλάνο για το μεγάλο ταξίδι για την Αμερική, για να φορέσει την φανέλα της Κάνσας Σίτι.
Εδώ και η ανάρτηση του μάνατζερ του, Νικόλα Αριστοτέλους:
"Επιτέλους ήρθε η ώρα αδερφέ να ξεκινήσεις το καταπληκτικό σου ταξίδι. Ήρθε η ώρα να ανοίξεις τα φτερά σου και να λάμψεις! Είσαι μοναδικός και ξεχωριστός φίλε μου! Απόλαυσε το κάθε λεπτό. Η οικογένεια σου και εγώ ο ατζέντης σου, θα σε στηρίζουμε πάντα και θα είμαστε περήφανοι για σένα! Καλή τύχη!""