Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Να διεξαχθούν την ίδια ώρα οι αγώνες Πάφος-Άρης και Ομόνοια-ΑΠΟΕΛ ζητά η Παφιακή ομάδα.

Αναλυτικά:

Όλη η προσοχή μας στρέφεται στην επόμενη αναμέτρηση της ομάδας μας, στην έδρα μας απέναντι στον Άρη Λεμεσού!

Η επόμενη αγωνιστική θα μας βρει όλους στο Στάδιο "Στέλιος Κυριακίδης" και ολοι μαζί σαν ένα θα δώσουμε αυτόν τον αγώνα! 

Εκ μέρους της Διοίκησης θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε και οι δύο αγώνες της ημέρας να διεξαχθούν την ίδια ώρα. 

👊ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΦΟΣ!!!