Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Από τον δεύτερο γύρο κόντρα στην Κένιν ή την Λι θα ξεκινήσει η Μαρία Σάκκαρη την προσπάθειά της για διάκριση στη Ντόχα.

Στο 100αρι τουρνουά της Ντόχα στο Κατάρ θα αγωνιστεί την εβδομάδα που έρχεται η Μαρία Σάκκαρη.

Η Ελληνίδα τενίστρια που είναι στην πρώτη οκτάδα του ταμπλό (Νο6) περνάει bye στον πρώτο γύρο και στον δεύτερο θα βρει στον δρόμο της (πιθανότατα) την Σοφία Κένιν, η οποία παίζει με την Αν Λι.

Η Σάκκαρη είναι στο ίδιο ταμπλό με την Σαμπαλένκα που είναι Νο1 στο ταμπλό.

Αν περάσει στην φάση των «16» θα την περιμένει πιθανότατα μία εκ των Πέγκουλα και Σινιάκοβα, ενώ στα προημιτελικά οι υποψήφιες είναι οι Χάλεπ, Μπαντόσα και Γκοφ. Αν φτάσει 4αδα εκτός της Σαμπαλένκα πιθανή αντίπαλος είναι η Σβιόντεκ.

Στο κάτω ταμπλό υπάρχουν οι Κρεϊτσίκοβα, Αζαρένκα, Οσταπένκο, Μουγκουρούθα, Τζαμπέρ, Σβιτόλινα και Μέρτενς.