Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών, ύστερα από τον αγώνα στο "Αντώνης Παπαδόπουλος" μεταξύ της Ανόρθωσης και του Ολυμπιακού..
Λούκας Αλκαράθ:
"Κάναμε ένα καλό παιχνίδι στο πρώτο μέρος. Είχαμε καλή άμυνα και αντεπιθέσεις και έτσι ήρθε το γκολ. Στο δεύτερο μέρος καταστρέψαμε ότι είχαμε κάνει στο πρώτο μέρος και την αμυντική συμπεριφορά για την οποία δουλέψαμε όλη την βδομάδα. Στη συνέχεια κάναμε αλλαγές και ισορροπήσαμε το παιχνίδι. Κάναμε κάποιες προϋποθέσεις όμως δεν κάναμε ευκαιρίες για γκολ"
Τιμούρ Κετσπάγια:
Αναλυτικά: «Συγχαρητήρια στους παίκτες. Ήταν πολύ σημαντική νίκη για μας. Τελειώσαμε με την έγνοια της εξάδας. Όχι ότι δεν πιστεύαμε ότι θα τα καταφέρουμε, αλλά με τα αποτελέσματα που είχαμε δυσκολευτήκαμε. Στο πρώτο ημίχρονο δεχτήκαμε γκολ από δικό μας κόρνερ. Στο δεύτερο μπήκαμε πολύ δυνατά, κυριαρχήσαμε, πετύχαμε δύο γκολ και η νίκη μας είναι δίκαιη».
Για το ενδεχόμενο να ξεκουράσει Αρτυματά-Ουάρντα: «Έχει πολλά παιχνίδια. Είναι αυτοί που ζητούν να παίξουν πρώτοι. Δεν προσπαθούν να κλέψουν από την προπόνηση. Δεν θέλω να δημιουργήσω πρόβλημα με το να μην τους βάζω. Όσο πιο πολλά παιχνίδια παίζουν τόσο πιο πολύ είναι μέσα στο παιχνίδι. Κάποια στιγμή μπορεί να χρειαστεί, αλλά αυτή τη στιγμή είμαστε εντάξει. Το ευχάριστο είναι ότι δεχτήκαμε γκολ αλλά είχαμε αντίδραση».
«Όταν είσαι ποδοσφαιριστής είναι πολύ πιο απλά τα πράγματα. Όταν είσαι προπονητής χρειάζεται κάθε αγωνιστική να δείχνεις πράγματα. Δυστυχώς κάνουμε μια δουλειά που οι άλλοι ξέρουν καλύτερα από εμάς. Η Ανόρθωση είχε μεγάλη απουσία από τους τίτλους, ξεκινήσαμε καλά και ελπίζουμε να πάρουμε πρωτάθλημα και κύπελλο. Το ποδόσφαιρο δεν είναι απλά η δουλειά μου, πληρώνεσαι καλά και κάνεις πράγματα που αγαπάς πολύ. Δεν θα μπορούσα να μείνω εκτός ποδοσφαίρου. Η ομάδα πίστεψε σε μένα πολλές φορές, σαν παίκτη και σαν προπονητή».
Για την μάχη του πρωταθλήματος: «Υπάρχει μαθηματική πιθανότητα. Θέλουμε να το πιστέψουμε. Άλλο είναι να αντιμετωπίζεις όλες τις ομάδες και άλλο στην πρώτη εξάδα, όλα τα παιχνίδια θα είναι ντέρμπι. Αυτοί που μπήκαν δεν μπήκαν τυχαία. Είναι όλες πολύ καλές ομάδες. Άρης και Πάφος δεν μπήκαν γιατί ήταν τυχεροί αλλά γιατί ήταν πολύ καλές ομάδες».