Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δείτε όλα όσα είπαν Σάσα Κάϊζερ και Νταβίντ Μπαντία μετά το τέλος του αγώνα Εθνικός Άχνας-Πάφος 0-1.

Σάσα Κάϊζερ(Πάφος): «Η σημερινή νίκη ήταν πολύ ξεχωριστή. Είμαστε στη θέση που μπορούμε να πάμε στο γκρουπ του τίτλου. Είχαμε μεγάλη πίεση πάνω μας, οι παίκτες έδειξαν την ποιότητα που έχουν και νομίζω αυτή είναι δική τους νίκη. Τώρα χρειαζόμαστε να ηρεμήσουμε, να αναλύσουμε, επειδή το πρώτο ημίχρονο ήμασταν πάρα πολύ καλοί, στο δεύτερο φυσιολογικά ο Εθνικός επιτέθηκε περισσότερο, αλλά είμαι περήφανος τόσο για το πρώτο όσο και για το δεύτερο ημίχρονο που κρατήσαμε το αποτέλεσμα, αυτό είναι που έχει σημασία για εμάς».

Αν ήταν συνειδητά που η ομάδα οπισθοχώρησε στο τελευταίο ημίωρο: «Ούτε καν. Για 60 λεπτά κυριαρχήσαμε, σε αυτό θα συμφωνήσω. Μετά χάσαμε αρκετή ενέργεια, είμαι περήφανος για τους παίκτες γιατί ναι οι αντίπαλοι επιτέθηκαν περισσότερο αλλά θαύμασα την ομάδα. Η ομάδα έδειξε χαρακτήρα, οι παίκτες προσαρμόστηκαν στην κατάσταση».

Νταβίντ Μπαντία(Εθνικός Άχνας): «Είχαμε ένα δύσκολο παιχνίδι. Είχαμε δύο διαφορετικά ημίχρονο. Στο πρώτο δεν δώσαμε τις δυνάμεις που έπρεπε. Είχαμε την κατοχή, αλλά ήταν στο δικό μας μισό. Στο δεύτερο ημίχρονο, θέλαμε να γίνουμε πιο επιθετικοί, φτιάξαμε κάποιες ευκαιρίες, αλλά δεν τα καταφέραμε».

Για την κακή απόδοση στα πρώτα 60 λεπτά και τη βοήθεια που έδωσε ο Ζάκπα: «Ο αντίπαλος μας έχει πολλαπλάσιο μπάτζετ. Στα πρώτα 20 λεπτά, εμείς παίξαμε ποδόσφαιρο, έχοντας κατοχή. Δεν είναι εύκολο για μας να αντιμετωπίσουμε μια από τις καλύτερες ομάδες. Δώσαμε πολλά παιχνίδια τις τελευταίες μέρες και δεν είχαμε τις δυνάμεις. Έγιναν και άλλα πράγματα στο παιχνίδι, τα οποία δεν μπορώ να αναφέρω. Δεν μπορούσα να αλλάξω την ομάδα που νίκησε την Ομόνοια. Ο Ζάκπα είναι ποιοτικός παίκτης και μας βοήθησε».