Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Στέφανος Τσιτσιπάς και Μαρία Σάκκαρη θα προσπαθήσουν να κάνουν σήμερα ένα ακόμα βήμα προς τη διπλή ελληνική επιτυχία!

Αμφότεροι διεκδικούν πρόκριση σε τελικό και κάτι τέτοιο έχει συμβεί άλλες δύο φορές. Το 2019 όταν η Μαρία αγωνιζόταν στο Ραμπάτ και ο Στέφανος έπαιζε στο Εστορίλ, αλλά και πέρυσι στο Roland Garros. 

Στην πρώτη περίπτωση και οι δύο πανηγύρισαν τίτλους, ενώ στο Παρίσι αγωνίστηκαν με μία μέρα διαφορά και ο Στέφανος είχε καταφέρει να φτάσει ως τον τελικό.

Σήμερα την αρχή θα κάνει η Μαρία, που στις 13.00 θα τεθεί αντιμέτωπη με τη Ρουμάνα Ίρινα Μπέγκου (Νο.56) για μια θέση στον τελικό της Αγίας Πετρούπολης (WTA 500). Αν τα καταφέρει, θα βρει απέναντί της μια εκ των Γέλενα Οσταπένκο και Ανέτ Κονταβέιτ, που θα αναμετρηθούν αμέσως μετά. Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια κυνηγάει την τέταρτη πρόκρισή της σε τελικό (1-2).

Ο Στεφ, από την πλευρά του, θα αγωνιστεί στις 16.00 κόντρα στη μεγάλη έκπληξη του Ρότερνταμ (ATP 500), τον 20χρονο Γίρι Λεχέτσκα (Νο.137), που έχει πετύχει στην ολλανδική πόλη τις τρεις πρώτες νίκες του στο tour! 

Αν ο Τσιτσιπάς περάσει στον 18ο τελικό καριέρας (7-10), θα μονομαχήσει με τον νικητή της αναμέτρησης (20.30) μεταξύ του υπερασπιστή Αντρέι Ρούμπλεφ (που απέκλεισε τον Μάρτον Φούτσοβιτς στα προημιτελικά) και του Φίλιξ Οζέ Αλιασίμ (που νίκησε back to back τους Βρετανούς Άντι Μάρεϊ και Κάμερον Νόρι) . Όπως και να έχει, θα είναι ένα πολύ υψηλό εμπόδιο!

Ό,τι και αν συμβεί, πάντως, σε Αγία Πετρούπολη και Ρότερνταμ, το βέβαια είναι ότι το ελληνικό τένις ζει πολύ μεγάλες στιγμές και τη φετινή σεζόν!

sdna.gr