Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Λίγη ώρα μετά την ανάρτηση της Ανόρθωσης για την κόκκινη κάρτα που δέχθηκε ο Όνι Βαλακάρι στον αγώνα με την Πάφο, η Παφιακή ομάδα ανέβασε στατιστικό στο οποίο δείχνει ότι είναι η μόνο ομάδα από τις πρώτες 7 του πρωταθλήματος, που δέχθηκε τις περισσότερες κόκκινες κάρτες.