Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δείτε όλα όσα είπαν Τιμούρ Κετσπάγια και Σάσα Κάιζερ μετά το τέλος του αγώνα Πάφος-Ανόρθωση 1-1.

Τιμούρ Κετσπάγια(Ανόρθωση): «Όπως εξελίχθηκε ο αγώνας, χάσαμε την ευκαιρία για να πάρουμε την νίκη. Δεν έχω παράπονα από τους παίκτες. Κάναμε φάσεις για περισσότερα τέρματα και δυστυχώς χάσαμε μια μεγάλη ευκαιρία για να πάρουμε τη νίκη».

Σάσα Κάιζερ(Πάφος): «Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές σε αυτή τη κατάσταση. Έπαιξαν με πάθος, με υπευθυνότητα, ήταν φανταστικοί οι παίκτες μας. Οι οπαδοί μας ήταν εκπληκτικοί. Οι κανόνες είναι κανόνες, αν είναι αυτή κόκκινη.... Μπορούμε να μιλούμε για την πρόθεση, για την ταχύτητα της φάσης. Αυτό έγινε ξανά για πολλές φορές φέτος. Δεν μπορώ να το δεχτώ. Δεν μπορώ να καταλάβω πως δόθηκαν τόσες κόκκινες κάρτες στην ομάδα μας. Παίξαμε με 10 ποδοσφαιριστές αλλά δεν το έβαλαν κάτω.»