Ενώ στην ανακοίνωση του ΚΟΑ για την ανέγερση του νέου γηπέδου της Λεμεσού στις 12 Οκτωβρίου του 2017 αναφερόταν επί λέξη ότι το έργο θα κοστίσει περίπου 29.300.000 και θα έχει χωρητικότητα 13.000 θέσεων, πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν αναφέρουν ότι σε σύσκεψη των ενδιαφερόμενων μερών την περασμένη Παρασκευή λέχθηκε ότι τελικά στις εξέδρες θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν κάτι περισσότερο από 9 χιλιάδες φίλαθλοι.
Λίγες ώρες μετά την δημοσιοποίηση των σχετικών πληροφοριών και της έντονης αντίδρασης που προέκυψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο ΚΟΑ συγκάλεσε έκτακτη συνέντευξη τύπου στα γραφεία του Οργανισμού.
Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης αφού γνωστοποίησε ότι ο Οργανισμός έλαβε ανεπίσημη ενημέρωση την Παρασκευή, παρουσίασε αρχικά τα έγγραφα και τις άδειες που προνοούσαν τον αριθμό φιλάθλων που θα μπορούσε να φιλοξενήσει το γήπεδο.
"Ενημερωθήκαμε ανεπίσημα την Παρασκευή για την πιθανότητα μείωσης της χωρητικότητας και ζητήσαμε επειγόντως να γίνουν οι απαραίτητες μελέτες για να ξέρουμε περί τίνος πρόκειται. Καλέσαμε σήμερα τον Μηχανικό των Δημόσιων Έργων του γηπέδου, Δημήτρη Αποστολίδη και τους μελετητές τον κ.Ανθίμου και τον κ.Παπαδόπουλο και συζητήσαμε, ανταλλάξαμε απόψεις.
Πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι τα τρία σωματεία εξέδωσαν άδεια οικοδομής για το γήπεδο με τον αρχικό μελετητή κ.Κονταρίδη για 13000 θέσεις, αυτή είναι η άδεια οικοδομής την οποία και σας παρουσιάζω. Επίσης οι επιμετρητές που κλήθηκαν να δώσουν το πόρισμά τους, εξέδωσαν επιμέτρηση για 13000 θεατές. Αυτός ήταν από την αρχή ο αριθμός χωρητικότητας." ανέφερε ο πρόεδρος του ΚΟΑ.
Το πρόβλημα προκύπτει μέσα από νέες οδηγίες της ΟΥΕΦΑ και όχι κανονισμούς που διαφοροποιούν την απόσταση μεταξύ των καθισμάτων.
"Όταν αποχώρησε ο κ.Κονταρίδης, αναθέσαμε στους μελετητές τον κ.Ανθίμου και τον κ.Παπαδόπουλο να ελέγξουν και να διορθώσουν οποιοδήποτε πρόβλημα υπήρχε. Σήμερα ακούσαμε ότι υπάρχει αυτή η πιθανότητα λόγω της παραγγελίας των καρέκλων και των διαδρόμων που χρειάζονται μεταξύ τους, όπως είναι οι οδηγίες της ΟΥΕΦΑ. Γίνονται μελέτες, οι αρμόδιοι πρέπει να δουν όλα τα δεδομένα" σημείωσε ο κ. Ανδρέας Μιχαηλίδης.
Ο Ανδρέας Μιχαηλίδης προανήγγειλε εξέταση όλων των πτυχών της μελέτης του έργου και σύντομα ενημέρωση.
Ξεκαθαρίζω ότι κάναμε από την αρχή σαν ΚΟΑ ότι χρειαζόταν για να παραδοθεί το γήπεδο όπως αρχικά σχεδιάστηκε. Αν διαπιστώσουμε αντισυμβατική συμπεριφορά από τον οποιοδήποτε θα λάβουμε μέτρα. Δεν υπάρχει περίπτωση να παραδώσουμε γήπεδο κάτω από το επίπεδο για το οποίο σχεδιάστηκε. Καλώ τον κόσμο να κάνει υπομονή να τελειώσουν οι μελέτες. Ξεκαθαρίζω ότι το γήπεδο θα τελειώσει κανονικά στην ώρα του και όλοι θα νιώθουν περήφανοι για αυτό", ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Πρόεδρος του ΚΟΑ πρόσθεσε ότι το αρχικό πλάνο προέβλεπε φιλοξενία 12 χιλιάδων εξακόσιων φιλάθλων συμπεριλαμβανομένων των επίσημων θεωρείων και πως ο αριθμός 13 χιλιάδες αναφερόταν για σκοπούς στρογγυλοποίησης προσθέτοντας ότι δεν υπάρχει θέμα με τον εργολάβο ο οποίος δεν είναι υπεύθυνος για την απόσταση των καθισμάτων.
Ο Υπέυθυνος Δημοσίων Έργων για το έργο Δημήτρης Αποστολίδης πρόσθεσε από την πλευρά του ότι από την απόφαση των ιδιοκτητών του σταδίου θα εξαρτηθεί η χωρητικότητα του.
"Η απόσταση μεταξύ των καρέκλων με τις οδηγίες του 2018 έχει μια ελάχιστη απόσταση. Το 2010 δεν υπήρχε αυτή η οδηγία. Είναι οδηγία και όχι νόμος, μπορούμε να πάμε και με τις αρχικές οδηγίες του 2010 αν θέλουμε, αν πάμε με τους κανονισμούς του 2010 θα είναι 13000, αν πάμε με τους κανονισμούς τους νέους θα είναι μικρότερος ο αριθμός, μπορεί και να μείνουμε στον αρχικό σχεδιασμό".
Αναμένονται οι τελικές αποφάσεις τις επόμενες μέρες μέσα από τις οποίες θα διαφανεί και η τελική χωρητικότητα του σταδίου.