Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο Ολυμπιακός φέρνει στην Ελλάδα τον Αμπντουλαγιέ Νταμπό, που αποχωρεί από τη Ναντ.

Ακόμα μία μεταγραφική κίνηση με το βλέμμα στο μέλλον από τον Ολυμπιακό. Μετά τους Φατιγκά, Κλίτσα και Κειτά, οι «ερυθρόλευκοι» φέρνουν στην Ελλάδα και τον 21χρονο Αμπντουλαγιέ Νταμπό, που αποχωρεί από τη Ναντ και προορίζεται σε πρώτη φάση για την Β'ομάδα του συλλόγου.

Ο Νταμπό μπορεί να παίξει σε όλες τις θέσεις πίσω από τον επιθετικό και έχει αγωνιστεί 25 φορές με την φανέλα των μικρών Εθνικών της Γαλλίας.

Ο νεαρός αναμένεται σήμερα (29/1) στην χώρα μας για να ολοκληρώσει την μεταγραφή του στην ομάδα του Πειραιά.