Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών ύστερα από τον αγώνα στο "Μακάρειο" μεταξύ της ΠΑΕΕΚ και της Πάφου..
Μάκης Σεργίδης:
«Είχαμε ένα δύσκολο παιχνίδι κόντρα σε μια ομάδα με ποιότητα και ικανότητα και αυτό φάνηκε στο γήπεδο. Δίκαια η ομάδα της Πάφου νίκησε και δίκαια βρίσκεται εκεί που βρίσκεται στην βαθμολογία. Τα παιδιά προσπάθησαν πολύ, είχαμε τις δικές μας στιγμές. Όταν είσαι αδύνατος είναι καθοριστική η τύχη και κομβικό σημείο ήταν το δοκάρι του 46’. Δεν μπορώ να έχω παράπονο από τους ποδοσφαιριστές μου, δουλεύουμε καλά και σε κάποια στιγμή θα επιβραβευθούν. Όταν δεν έχεις λεφτά να αγοράσεις ποιότητα πρέπει να δουλειές στο γήπεδο και να εξελίσσεις τις ικανότητες σου. Βλέπω εξέλιξη στην ΠΑΕΕΚ και αυτό το διαπιστώνουν όλοι. Ελπίζω στην συνέχεια να φανούμε πιο δυνατοί και πιο τυχεροί για να είμαστε κοντά στους στόχους μας».
Ντάρκο Μίλανιτς:
“Κάναμε πολύ καλή δουλειά σήμερα. Είναι η τρίτη συνεχόμενη νίκη εκτός έδρας και ήταν αρκετά δύσκολο. Έπρεπε να κερδίσουμε σήμερα. Ξεραμε ότι θα έπρεπε να ήμασταν από την αρχή ψύχραιμοι για να πανηγυρίσουμε στο τέλος τη νίκη. Ξέρουμε ότι μπορούμε να παίξουμε καλύτερα, αλλά είναι σημαντικό που κερδίσαμε. Ήρθαν από πολύ καλές ενέργειες και ποιότητα τα τέρματα μας. Η γηπεδούχος ομάδα ήταν πολύ καλή και σκληρός αντίπαλος”.
Πως νιωθει που η Πάφος είναι κοντά στο στόχο της εξάδας: “Είναι η ίδια κατάσταση για 4 ομάδες. Θέλουμε να μείνουμε στην πρώτη εξάδα και συγκεντρωνόμαστε στο επόμενο παιχνίδι και ο λόγος είναι ότι πρέπει να κερδίσουμε”.
Για το πρώτο τέρμα του Χαμαντί, τις ασιστ Βαλακάρι και Πάντσεον: “Όπως είπα πετύχαμε δυο πολύ ωραία τέρματα. Είμαι ικανοποιημένος από τη νίκη και βλέπουμε τη συνέχεια”.