Αναλυτικά οι δηλώσεις:
Ιβαν Γιοβάνοβιτς:
«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα. Στο Α΄ημίχρονο δεν είχαμε καλή ισορροπία, είχαμε ανασφάλεια στις κινήσεις μας και δεν μπορούσαμε να ελέγξουμε το παιχνίδι. Δεν ήταν ότι η ΑΕΛ έκανε καλό παιχνίδι, παρά ότι εμείς κάναμε πολλά λάθη, Ξέραμε ότι η ΑΕΛ είναι ομάδα που πιέζει πολύ και στο Β΄ ημίχρονο παρουσιαστήκαμε πιο σίγουροι. Βεβαίως το πρώτο γκολ που πετύχαμε μας βοήθησε αρκετά και τελικά πήραμε ένα καλό αποτέλεσμα που όμως δεν μας εξασφαλίζει την πρόκριση. Όταν παίζουν δύο καλές ομάδες, είτε στη Λεμεσό η στη Λευκωσία το 2-0 δεν δίνει πρόκριση».
Ζόρζε Κόστα:
«Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι με τον Απόλλωνα αλλά και σήμερα ειδικά στο πρώτο σαρανταπεντάλεπτο. Σίγουρα κάναμε το καλύτερο μας παιχνίδι από τότε που είμαι εγώ στην Κύπρο. Πιέσαμε ψηλά το ΑΠΟΕΛ και δεν του επιτρέψαμε να κάνει το παιχνίδι του. Βρήκαμε πολλές και καλές ευκαιρίες χωρίς όμως να καταφέρουμε να σκοράρουμε.. Στο Β’ ημίχρονο δεν παίξαμε και τόσο καλά και πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο γιατί στα δύο τελευταία παιχνίδι δεχτήκαμε τέσσερα γκολ από στημένες φάσεις. Οι πιθανότητες πρόκρισης είναι 75%-25% υπέρ του ΑΠΟΕΛ. Παιχνίδι με παιχνίδι παίζουμε καλύτερα και πιστεύω ότι μπορούμε στην έδρα του ΑΠΟΕΛ και να βάλουμε δύο γκολ».
Νεόφυτος Λάρκου:
«Ξέραμε ότι θα είχαμε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Από την αρχή, όταν έγινε η κλήρωση, γνωρίζαμε ποιος είναι το φαβορί. Είχαμε λίγες μέρες να προετοιμαστούμε, αλλά είχαμε μια πολύ καλή παρουσία και αξίζαμε το αποτέλεσμα που πήραμε. Αν ήμασταν λίγο πιο συγκεντρωμένοι θα μπορούσαμε να πετύχουμε κι άλλο γκολ. Στον επαναληπτικό θα εξαντλήσουμε τις πιθανότητές μας για να πάρουμε την πρόκριση»,
Ρόνι Λέβι:
«Δεν ξεκινήσαμε καλά το πρώτο ημίχρονο και η Αλκή κατάφερε να σκοράρει. Στη συνέχεια εμείς αναγκαστήκαμε να τρέχουμε για να ισοφαρίσουμε. Φτιάξαμε αρκετές ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο όμως δεν μπορέσαμε να τις τελειώσουμε για να φτάσουμε στην ισοφάριση. Στο δεύτερο ημίχρονο ισοφαρίσαμε πάρα πολύ γρήγορα, στη συνέχεια είχαμε τον έλεγχο του αγώνα όμως δεν μπορέσαμε να φτιάξουμε πολλές ευκαιρίες για να πετύχουμε και δεύτερο γκολ. Διεξήχθη το πρώτο ημίχρονο, η ρεβάνς θα είναι το δεύτερο και θα τα δώσουμε όλα για την πρόκριση».
Ρένος Δημητριάδης:
«Τελείωσε το πρώτο μέρος. Ήταν δύσκολη η κλήρωση, η ΑΕΚ είναι μια από τις καλύτερες ομάδες στην Κύπρο. Ο αντίπαλος είχε την κατοχή σε όλο το παιχνίδι καθώς εμείς μείναμε με δέκα παίκτες, όμως ο Ολυμπιακός με δέκα παίκτες έδειξε σημάδια ομάδας που αγωνίζεται και με λίγη τύχη ίσως να παίρναμε κάτι καλύτερο. Ο Ολυμπιακός θα είναι δυνατός και θα παλέψει για την πρόκριση στον επαναληπτικό»
Ραν Μπεν Σιμόν:
«Κάθε αποτέλεσμα νικηφόρο στο Κύπελλο όταν δεν δεχθείς γκολ είναι καλό. Το πιο σημαντικό είναι ότι κερδίσαμε, είχαμε καλό ρυθμό. Συμφωνώ με τον συνάδελφο ότι είχαμε τον έλεγχο στο παιχνίδι όμως δεν είχαμε μεγάλης ευκαιρίες. ΟΜ Ολυμπιακός είναι καλός αμυντικά και το πάλεψε» ανέφερε ο Ισραηλινός.
Για την αποβολή του:
«Δεν ξέρω γιατί αποβλήθηκα, δεν άξιζα την αποβολή. Εγώ απλά διαμαρτυρήθηκα για το πέναλτι όπου ο παίκτης έδιωξε την μπάλα με το χέρι».
Σοφοκλής Σοφοκλέους:
«Στο Α’ μέρος παρουσιαστήκαμε σοβαροί, πειθαρχημένοι, δημιουργήσαμε προϋποθέσεις για το γκολ όμως δεν είχαμε τα σωστά τελειώματα. Από την άλλη δεν κινδύνεψε η εστία μας. Στο β’ μέρος μπήκαμε δυνατά, πετύχαμε το γκολ, η ομάδα μας ανέβασε την απόδοσή της και έπαιξε σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Μετά το 0-2 και μέχρι το 75’ είδαμε την ομάδα που θέλουμε. Κάναμε το πρώτο βήμα και από αύριο ξεκινάμε δουλειά για το δύσκολο παιχνίδι με την ΑΕΛ. Ευχαριστούμε τον κόσμο που ήρθε και μας στήριξε. Τους θέλουμε πάντα δίπλα μας».
Στιβ Κωνσταντινίδης:
«Συγχαρητήρια στην Ομόνοια για τη νίκη της, ήταν απόλυτα δίκαιη. Στο α’ ημίχρονο ήμασταν καλοί. Μπορεί να μην βρήκαμε μεγάλες ευκαιρίες αλλά είχαμε καλή παρουσία και το 0-0 για μας ήταν ένα καλό αποτέλεσμα. Στο β’ μέρος δώσαμε ένα γκολ στην Ομόνοια και από εκεί και πέρα φάνηκαν όλα τα κακά της φετινής χρονιάς. Δεν είχαμε πειθαρχία και μετά το 2-0 και κυρίως στο τελευταίο ημίωρο δεν ήμασταν σωστοί μέσα στο γήπεδο. Μας περιμένουν τρία πολύ δύσκολα παιχνίδια με Σαλαμίνα, Αγία Νάπα και Πάφο».