Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δείτε όλα όσα είπαν Τιμούρ Κετσπάγια και Ντάρκο Μίλανιτς μετά το Πάφος-Ανόρθωση 1-3, για τον θεσμό του κυπέλλου Κύπρου.

Τιμούρ Κετσπάγια(Ανόρθωση): «Πήραμε τη νίκη απέναντι σε μία πάρα πολύ καλή ομάδα όπως είναι η Πάφος. Σίγουρα η Πάφος ξεκίνησε καλύτερα από εμάς στο πρώτο ημίχρονο, προηγήθηκε, μετά κάπως ισορροπήσαμε, είχαμε ευκαιρία, αλλά σίγουρα μετά την αποβολή και αμέσως που πετύχαμε το γκολ, έγινε η δουλειά μας πολύ πιο εύκολη. Βάλαμε άλλα δύο γκολ και πιστεύω ότι κάναμε ένα πρώτο καλό βήμα για το επόμενο παιχνίδι στην έδρα μας. Συγχαρητήρια στους παίκτες μας για τη νίκη. Κερδίσαμε 3-1 μία ομάδα που δεν βρίσκεται τυχαία εκεί που βρίσκεται στο πρωτάθλημα, είναι πολύ καλή και της αξίζει να είναι εκεί».

Για τον τραυματισμό του Αραγιούρι: «Δεν ξέρω, μάλλον ή τράβηγμα ή θλάση. Για να βγει από το παιχνίδι τόσο νωρίς σημαίνει ότι… θα μας πουν οι γιατροί. Σίγουρα το επόμενο παιχνίδι δεν το βλέπω. Ελπίζω να μην είναι τόσο σοβαρός».

Ντάρκο Μίλανιτς(Πάφος):