Δείτε όλα όσα είπαν Μάκης Σεργίδης και Νταβίντ Καταλά μετά το τέλος του αγώνα κυπέλλου μεταξύ της ΑΕΚ και της ΠΑΕΕΚ, για τον θεσμό του κυπέλλου Coca cola.
Μάκης Σεργίδης(ΠΑΕΕΚ): «Το κύπελλο μπορεί να χαρακτηριστεί και θεσμός των εκπλήξεων. Δεν είναι εύκολο πραγματικά για μας σε διπλούς αγώνες ιδιαίτερα με μία τόσο καλή ομάδα να γίνει έκπληξη. Οι παίκτες έδωσαν όλες τους τις δυνάμεις. Έμειναν πιστοί στο πλάνο και ήμασταν πολύ κοντά στο να πάρουμε τη νίκη που απλά θα ήταν καλό σκορ για τη ρεβάνς. Ήρθαμε εδώ με δύο στόχους, να γίνει διαχείριση χρόνου των παικτών και να πάρουμε ένα σκορ που να μας δίνει ελπίδες για τον επαναληπτικό στο Μακάρειο. Ο αγώνας πλέον μπαίνει στο συρτάρι και τώρα έχουμε λίγες μέρες μπροστά μας για να δούμε τη συνέχεια. Έχουμε να παίξουμε με Ομόνοια και Πάφος. Έχουμε τους δικούς μας στόχους και γι΄ αυτούς παλεύουμε.»
Νταβίντ Καταλά(ΑΕΚ): «Το αποτέλεσμα το 1-1 σημαίνει ότι δεν πετύχαμε τον στόχο μας, γιατί ήταν διαφορετικός ο στόχος μας, έστω κι αν ισοφαρίσαμε στο τέλος. Δυστυχώς θα πάμε στον επαναληπτικό τον Φεβράρη στο Μακάρειο για να κτυπήσουμε εκεί την πρόκριση με τα δεδομένα να δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο μετά το σημερινό παιχνίδι. Κάναμε πολλές αλλαγές, είχαμε και προβλήματα, όχι μόνο λόγω κορωνοϊού, Τρισκόφσκι, Άνχελ έμειναν εκτός, ο Ρόμο δεν ήταν σε θέση να παίξει από την αρχή. Αλλά δεν ήταν το αποτέλεσμα που θέλαμε. Συγχαρητήρια στην ΠΑΕΕΚ για την προσπάθεια και σήμερα. Να πάμε να κερδίσουμε την πρόκριση στο Μακάρειο. Από αύριο γυρίζει το κουμπί στο πρωτάθλημα και στο ντέρμπι με την Ανόρθωση».
Για το ντέρμπι με την Ανόρθωση και τις επιστροφές: «Ναι, ούτως ή άλλως οι πλείστες πειρπτωσεις από κορωνοϊό επιστρέφουν, καλώς εχόντων των πραγμάτων να είναι καλά τα παιδιά και να επιστρέψουν, κι αυτοί που δεν ήταν σε θέση να βοηθήσουν θα επιστρέψουν κι εκεί θα είναι διαφορετικά τα δεδομένα».
«Δεν ήταν θετικό για εμάς το αποτέλεσμα, τουλάχιστον έχουμε ακόμη μια ευκαιρία να πάρουμε το εισιτήριο στον επαναληπτικό στο Μακάρειο».
Για την ένσταση: «Δεν έχουμε κάτι νεότερο, αν είχαμε θα είχε και όλος ο κόσμος».
Για την ενίσχυση: «Έχουμε τον άνθρωπο που είναι υπεύθυνος για αυτό το κομμάτι και περιμένουμε τις αποφάσεις του. Σήμερα ήταν για πρώτη φορά διαθέσιμος ο Μαρτής, περιμένουμε τις επόμενες αποφάσεις».