Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

21 μεταγραφές έκαναν μέχρι στιγμής οι 12 ομάδες του πρωταθλήματος μας! Τις περισσότερες η ΑΕΛ η  οποία πραγματοποίησε και τις 4 κινήσεις που είχε στην διάθεση της..

Οι δύο αφορούν επανεγγραφή ποδοσφαιριστών, ο λόγος για τους Ασάντε της Ομόνοιας και Νικολά Ντιγκινί του Απόλλωνα. 

Δείτε αναλυτικά: 

Άρης: Μπρόρσον 

Δόξα: Τζιάν Ντρολέ 

Απόλλων: Νικολά Ντιγκινί, Νόγιοκ

ΠΑΕΕΚ: Μίλτς, Ερούν 

Ανόρθωση: Νοβότνι 

Εθνικός: Ντούρις , Βοϊτκόφσκι , Μάζουρεκ 

Ομόνοια: Ασάντε 

ΑΕΛ: Μέγερι, Μπαλντέ, Μαρόσα, Μιλιντσεάνου

Ολυμπιακός: Μανιάς

Πάφος: Τάλις , Χέσταντ

ΑΠΟΕΛ: Έσελινγκ, Πέδρο 

ΑΕΚ: Μαρτής