21 μεταγραφές έκαναν μέχρι στιγμής οι 12 ομάδες του πρωταθλήματος μας! Τις περισσότερες η ΑΕΛ η οποία πραγματοποίησε και τις 4 κινήσεις που είχε στην διάθεση της..
Οι δύο αφορούν επανεγγραφή ποδοσφαιριστών, ο λόγος για τους Ασάντε της Ομόνοιας και Νικολά Ντιγκινί του Απόλλωνα.
Δείτε αναλυτικά:
Άρης: Μπρόρσον
Δόξα: Τζιάν Ντρολέ
Απόλλων: Νικολά Ντιγκινί, Νόγιοκ
ΠΑΕΕΚ: Μίλτς, Ερούν
Ανόρθωση: Νοβότνι
Εθνικός: Ντούρις , Βοϊτκόφσκι , Μάζουρεκ
Ομόνοια: Ασάντε
ΑΕΛ: Μέγερι, Μπαλντέ, Μαρόσα, Μιλιντσεάνου
Ολυμπιακός: Μανιάς
Πάφος: Τάλις , Χέσταντ
ΑΠΟΕΛ: Έσελινγκ, Πέδρο
ΑΕΚ: Μαρτής