Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ακόμα ένας ποδοσφαιριστής που έπαιξε στο πρωτάθλημα μας συνεχίζει στα κατεχόμενα...

Ο λόγος για τον άλλοτε επιθετικό της Ομόνοιας και του ΑΠΟΕΛ Μίκαελ Ποτέ, ο οποίος στα 37 του όχι μόνο συνεχίζει το ποδόσφαιρο, αλλά πήρε και μεταγγραφή στην ομάδα των κατεχομένων «Mağusa Türk Gücü».

Μάλιστα η μεταγραφή του είναι η μεγαλύτερη της ομάδας, με τον πρόεδρο να τονίζει ότι ο Ποτέ έρχεται να ενισχύση την ομάδα, με στόχο την κατάκτηση του 3ου σερί πρωταθλήματος.