Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δείτε όλα όσα είπαν Ντάρκο Μίλανιτς και Νταβίντ Καταλά μετά το τέλος του αγώνα ΑΕΚ-Πάφος 1-3.

Ντάρκο Μίλανιτς(Πάφος): «Νικήσαμε μία πολύ καλή ομάδα. Ξέραμε ότι σε κάποιες περιπτώσεις θα ήταν επικίνδυνη, αλλά δεν περίμενα να ξεκινήσουμε τόσο άσχημα.Ήμασταν τυχεροί που επιβιώσαμε τα πρώτα 15 λεπτά και μετά αρχίσαμε να παίζουμε πολύ καλύτερα, πιο επιθετικά, ήμασταν καλύτεροι με την μπάλα στα πόδια και στο τρανζίσιον, είχαμε καλή απόδοση, ενώ πετύχαμε και τρία όμορφα τέρματα.

Στο δεύτερο μέρος προσπαθήσαμε να τους κρατήσουμε μακριά από την εστία μας, αλλά είχαμε πρόβλημα στο κράτημα της μπάλας. Και πάλι όμως είχαμε ευκαιρίες στις κόντρες και αμυνθήκαμε καλά, διότι δεν δεχθήκαμε γκολ.Τα παιδιά πάλεψαν μέχρι τέλους, τα έδωσαν όλα και ήταν συνολικά μία πολύ καλή απόδοση».

Νταβίντ Καταλά(ΑΕΚ): «Ξεκινήσαμε πολύ καλά, τα πρώτα 15′ ήμασταν πολύ καλοί. Σκοράραμε, φτιάξαμε ευκαιρίες, αλλά μετά αποσυνδεθήκαμε, πνευματικά ήμασταν άσχημοι. Κανάμε κακά 30 λεπτά, δεν ανταγωνιστήκαμε κι αυτή είναι η πραγματικότητα, δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι, δεν ανταγωνιζόμασταν. Δεν μπορούσαμε να είμαστε όπως είμαστε συνήθως. Είναι ένα παιχνίδι για να μάθουμε. Θα ενώσουμε τα κομμάτια και να επανέλθουμε πιο δυνατοί».

Αν επηρέασε η απουσία Μάμα που χάλασε το δίδυμο στη μεσαία γραμμή κι αν έχει εντοπίσει μεταγραφές που θα ενισχύσουν την ομάδα: «Όχι, δεν ήταν λόγω ενός παίκτη, ήταν το σύνολο. Οι 11 παίκτες δεν ήταν καλοί σήμερα. Δεν είχε σημασία αν έλειπε ένας παίκτης, είναι το σύνολο. Έχουμε πολύ καλή ομάδα. Δεν σκέφτομαι τις μεταγραφές, όχι, για να είμαι ειλικρινής. Είμαι πολύ περήφανος για τους παίκτες μου, τους είπα ήδη ότι η δουλειά που έκαναν μέχρι τώρα είναι απίστευτη και πρέπει να μάθουμε από το σημερινό παιχνίδι, να δουλέψουμε. Είμαι πολύ περήφανος για αυτούς, δεν μπορώ να αρχίσω να σκέφτομαι αρνητικά για ένα παιχνίδι».