«Καλή χρονιά σε όλους. Κάναμε ένα φιλικό παιχνίδι με την ΠΑΕΕΚ στην περίοδο των γιορτών για να δώσουμε χρόνο σε παίκτες που δεν είχαν συμμετοχή. Το φιλικό δεν ήταν μόνο για τον Ολιβέιρα. Έμεινα ικανοποιημένος με τον τρόπο που οι παίκτες μου το αντιλήφθηκαν», ήταν το αρχικό σχόλιο του Ιβάν Γιοβάνοβιτς.
Για τον Ολιβέιρα: «Ο Ολιβέιρα εδώ και 1,5 μήνα προοδεύει πολύ και συμμετέχει σε φουλ ρυθμούς προπονήσεων. Προσπαθώ και εγώ και ο ίδιος να τον προσαρμόσω νωρίς. Του χρειάζονται παιχνίδια στα πόδια του. Το παιχνίδι είναι εντελώς διαφορετικό από την προπόνηση γι' αυτό το λόγο πιθανόν να αγωνιστεί αυτή την εβδομάδα με την δεύτερη ομάδα. Δεν ξέρω πότε θα είναι έτοιμος για να αγωνιστεί μαζί μας, αν θα προλάβει τα ντέρμπι. Όσον αφορά τον τραυματισμό δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα και σωματικά και ψυχολογικά είναι και ο ίδιος καλά».
Για τα αγωνιστικά προβλήματα: «Ο Μπούντιμιρ ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα τρεξίματος και λογικά εντός της επόμενης εβδομάδας θα ενταχθεί στο κανονικό πρόγραμμα προπόνησης. Εγώ υπολογίζω ότι μπορεί να μας ακολουθήσει μετά από δέκα μέρες. Ο Καρυπίδης ακολουθεί κι αυτός ατομικό. Πρέπει να κάνει επαφές με την μπάλα, χρειάζεται ακόμη 6-7 μέρες ατομικό και μετά θα μπορεί να μπει στο πρόγραμμα της ομάδας. Ο Αντόρνο είναι ερωτηματικό, ταλαιπωρείται από τον τραυματισμό του ακόμη».
Για την περίπτωση Σολάρι: «Ο ίδιος ακόμη δεν είναι σε θέση να κάνει προπονήσεις ούτε καν σε ατομικό επίπεδο. Είναι λυπηρό για έναν ποδοσφαιριστή που έχει προσφέρει αρκετά στην ομάδα τα χρόνια που αγωνίστηκε. Είμαστε σε συζητήσεις για να δούμε πώς θα εξελιχθεί, αφού χρειάζεται να αδειάσει μια θέση στο ρόστερ για να ενισχυθούμε».
Για τις μεταγραφές: «Είμαστε σε συζητήσεις και διαπραγματεύσεις με ποδοσφαιριστές και ομάδες, αλλά αυτή τη στιγμή που μιλάμε δεν υπάρχει κάτι. Κάποια πράγματα δεν κάνει να τα συζητάμε και δημοσίως, το μόνο σίγουρο είναι ότι στόχος μας πρέπει να ενισχυθούμε. Ποτέ δεν θα λειτουργήσω με την λογική ενός φιλάθλου ή ενός δημοσιογράφου. Δεν θα κάνουμε μεταγραφές για ένα ή δύο παιχνίδια. Μια μεταγραφή πρέπει να μπορεί να σε βοηθήσει και στο μέλλον και όχι μόνο στα ντέρμπι. Θα ήταν ιδανικό σενάριο, αν ολοκληρώναμε από τώρα μια μεταγραφή και να μπορεί να μας βοηθήσει. Εγώ κάθε χρόνο έχω την ίδια ιστορία, ότι δεν καταφέραμε νωρίς να κάνουμε μεταγραφές. Τον Ιανουάριο είναι πολύ δύσκολο να βρεις παίκτες, τα δεδομένα είναι εντελώς διαφορετικά σε σχέση με το Καλοκαίρι. Αυτοί που είναι ελεύθεροι είναι αυτοί που δεν έχουν παίξει καθόλου από το καλοκαίρι και μετά και για τους υπόλοιπους πρέπει να γίνουν διαπραγματεύσεις με την ομάδα τους».
Για την ανησυχία του κόσμου: «Λόγω της παρουσίας μου στις μεταγραφικές περιόδους ίσως ανησυχεί ο κόσμος. Απλά θέλετε να το πείτε κομψά! Πάμε να φέρουμε ό,τι καλύτερο για την ομάδα, αλλά εκείνο που πρέπει να ξέρετε και εσείς και οι φίλαθλοι, αλλά προς Θεού, δεν είμαστε χώρα που τρέχουν όλοι να παίξουν μπάλα. Μην παρασυρόμαστε από τις επιτυχίες στο Τσάμπιονς Λιγκ. Έχουμε λεφτά, αλλά μην νομίζετε πως μπορούμε να πάμε στην Ευρώπη να αγοράσουμε έναν παίκτη και θα τρέξει αυτός να έρθει. Εκτός αν κάνεις τρέλες, που θα τις μετανιώσεις κάποια στιγμή. Το ξέρω ότι ανησυχεί ο κόσμος, δεν χρειάζεται να μου το πείτε, πάντα θα ανησυχεί από αγάπη για την ομάδα. Δεν με προβληματίζει, δεν θέλω να ανησυχεί ο κόσμος, αλλά τι να κάνω; Προσπαθούμε να ενισχύσουμε την ομάδα για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις».
Για την άποψη πως ο ΑΠΟΕΛ έπρεπε να γίνει σαν τον Ολυμπιακό Πειραιώς στην Ελλάδα: «Είναι προχειρότητες αυτά. Η δυναμική του Ολυμπιακού δεν υπάρχει μόνο λόγω του Ολυμπιακού αλλά και εξαιτίας των προβλημάτων των άλλων ομάδων. Αν ο ΑΠΟΕΛ ήθελε να το κάνει, ενδεχομένως θα μπορούσε, αλλά θα είχε τόσο μικρή διάρκεια, πολύ μικρή, που σε σύντομο διάστημα ο ΑΠΟΕΛ θα βρισκόταν στη θέση που είναι πολλές άλλες ομάδες. Εκτός αν η ευρωπαϊκή μας ιστορία πείθει τον κόσμο ότι η είσοδος στους Ομίλους είναι δεδομένη. Υπάρχει άνθρωπος, σπόνσορας, εταιρεία, που εάν δεν μπεις στους Ομίλους, θα καλύψει τη ζημιά; Υπάρχει ιδιοκτήτης να το κάνει; Αν έχεις ζημιές, θα τα καλύψει κάποιος; Πιστεύω ότι κάνω σοβαρά τη δουλειά μου. Είναι δύσκολο να δίνω απαντήσεις. Κάποιος που είναι εκτός θεωρεί ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα. Εύκολα είναι για κάποιον που δεν έχει άμεσο κόστος. Δεν είναι πλάκα αυτά τα πράγματα. Είναι σοβαρά τα πράγματα στο ποδόσφαιρο. Σέβομαι τις απόψεις αλλά απέχουν από την πραγματικότητα. Δεν θα λύσω εγώ το πρόβλημα του ΑΠΟΕΛ αλλά ξέρω καλά πως φτάσαμε να είμαστε σήμερα μία τακτοποιημένη ομάδα. Έζησα διάφορες εποχές. Τα είπα πέρσι, δεν θέλω να τα επαναλάβω».