Η μία είδηση περί κρούσματος κορονοϊού διαδέχεται την άλλη τον τελευταίο καιρό στο ΝΒΑ και μετά τους Μπουλς των 10 απουσιών, δύο ακόμη περιπτώσεις έρχονται να... ταράξουν τα νερά των Μπακς.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του ο έγκυρος δημοσιογράφος του ESPN, Έιντριαν Βοϊναρόφσκι, τόσο ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, όσο και ο Ουές Μάθιους μπήκαν στο πρωτόκολλο του κορωνοϊού.
Ο σούπερ σταρ του Μιλγουόκι και ο γκαρντ των «ελαφιών» θα απουσιάσουν από το παιχνίδι με τους Πέισερς, την ώρα που η υπόλοιπη ομάδα υποβάλλεται σε τεστ.
gazzetta.gr