Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Διαβάστε τις δηλώσεις του Ντάρκο Μίλανιτς, μετά την νίκη της Πάφος FC, κόντρα στην ΑΕΛ με 1-0.

Οι τοποθετήσεις του:

"Πολύ χαρούμενοι που κερδίσαμε το παιχνίδι και που παίξαμε ωραίο ποδόσφαιρο στο πρώτο ημίχρονο. Είχαμε κάποιες αντεπιθέσεις που μπορεί να ήμασταν καλύτεροι. Στο Β' μέρες είχε στιγμές που δεν μπορούσαμε να κρατήσαμε μπάλα και πήραμε το αποτέλεσμα αυτό καθώς αμυνθήκαμε καλά. Δουλέψαμε σκληρά.

Αυτό που δεν μπορώ να δεκτώ είναι για τους παίκτες που μπήκαν αλλαγή ήταν πιο κουρασμένοι απ' αυτούς που αγωνίστηκαν 70 λεπτά. 

Συνοψίζοντας ήταν μία πολύ καλή νίκη και συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μου.

Το μιλάμε καθημερινά και θέλουμε να το αλλάξουμε. Όταν δουλεύεις σκληρά και αποκτήσεις την ταυτότητα, τότε θα πάρεις και αυτά τα ματς. Όλες οι ομάδες σε εντός και εκτός παρουσιάζονται διαφορετικές και αυτό θέλω να μεταδώσω στους παίκτες μου.

Ο Κέβιν είχε να τρέξει δύο εβδομάδες, ωστόσο τις τελευταίες τρεις προπονήσεις, ωστόσο ένιωσε ενοχλήσεις και γι' αυτό δεν αγωνίστηκε.

Είμαι ευχαριστημένος από τον κόσμο, καθώς δεν ήταν εκδηλωτικοί μόνο στο τέλος, αλλά καθ' όλη την διάρκεια του παιχνιδιού.

Είναι θετική η πίεση για να δουλέψεις. Η κάθε ομάδα μπορεί να πιάσει η ισοπαλία, δεν έχει εύκολη ομάδα."