Δείτε όλα όσα είπαν Σωφρόνης Αυγουστή και Ντάρκο Μίλανιτς, μετά την ισοπαλία ΑΠΟΕΛ και Πάφου στο ΓΣΠ.
Σωφρόνης Αυγουστή(ΑΠΟΕΛ): «Σίγουρα δεν είμαστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα. Είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια που έγινε από τους ποδοσφαιριστές, να παίζεις με τη Πάφο και η πρώτη τελική τους να γίνεται στο 88’, ξέρουμε ποσό ποιοτική ομάδα είναι η Πάφος. Δούλεψαν πάρα πολύ σήμερα οι ποδοσφαιριστές μου και είναι κρίμα που δεν κερδίσαμε. Δική μου η ευθύνη που δεν κερδίσαμε. Θα συνεχίσουμε, βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι και στόχος είναι πάντα οι τρεις βαθμοί. Ευχαριστούμε τον κόσμο που ήρθε σήμερα στο γήπεδο».
Τι πήγε λάθος: «Δεχθήκαμε ένα σουτ στο στόχο. Αυτό που έχει σημασία είναι σίγουρα τα αποτελέσματα. Έγινε μια μεγάλη προσπάθεια από τους ποδοσφαιριστές. Δεν μπορούμε να βλέπουμε πίσω, αυτό που έχει σημασία είναι να δούμε το επόμενο παιχνίδι».
Ντάρκο Μίλανιτς(Πάφος): «Δεχθήκαμε γκολ πριν το τέλος του αγώνα οπότε είμαι χαρούμενος που ισοφαρίσαμε. Στο πρώτο μέρος είχε το έλεγχο το ΑΠΟΕΛ. Αυτό που έλειψε ήταν οι μπαλιές στην πλάτη του ΑΠΟΕΛ. Πρέπει να εκμεταλλευόμαστε την ποιότητα μπροστά. Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε καλά δεν απειληθήκαμε. Μετά το μισό του δευτέρου μέρους είχε τον έλεγχο το ΑΠΟΕΛ χωρίς κάποιο μεγάλο κίνδυνο για εμάς, μέχρι να αποφασίσει ο διαιτητής να δώσει πέναλτι. Μετά που δεχτήκαμε το γκολ είδα μια ομάδα να θέλει να ισοφαρίσει και μετά να θέλει και το γκολ της νίκης»
Για το πόσο ανταγωνιστικό είναι το πρωτάθλημα: «Είναι πιο απαιτητικό πρωτάθλημα από τις άλλες χρονιές. Όλες οι ομάδες είναι κοντά και πέρασε ήδη ο πρώτος γύρος. Κάθε βαθμός είναι πολύτιμος. Ακόμα και ένας βαθμός όπως αυτός που πήραμε σήμερα είναι πραγματικά πολύτιμος»