Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μετά το διπλό στην Ισπανία, η Γιουνάιτεντ απέσπασε ισοπαλία 1-1 στο Λονδίνο από την Τσέλσι κι έδειξε πως αντιδρά μετά την απόλυση του Σόλσκιερ.

Στη μετα-Σόλσκιερ εποχή η Γιουνάιτεντ πήρε την πρωτιά στον όμιλο του Τσάμπιονς Λιγκ με διπλό στην Ισπανία και δεν έχασε σε ντέρμπι της Ρremier League. Ναι, με τον Κάρικ στον πάγκο της και τον Ράνγκνικ να δίνει οδηγίες η Μάντσεστερ απέσπασε ισοπαλία 1-1 από την φορμαρισμένη Τσέλσι στο Λονδίνο! Ετσι, οι Μπλε είδαν την απόσταση από τη 2η Σίτι να μειώνεται στον πόντο, ενώ η Γιουνάιτεντ βρέθηκε στο -5 από την τετράδα.

  https://hohofot.elhighlights.com/embed/WaDuBE9AYgnlt