Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών, ύστερα από τον αγώνα στο "Τσίρειο", μεταξύ του Άρη και της Πάφου..

Ντάρκο Μίλανιτς:

"Στο πρώτο ημίχρονο ο αντίπαλος προσπάθησε να κατέβει στην περιοχή μας με συνδυασμούς. Στο δεύτερο ημίχρονο αλλάξαν την τακτική τους, με μεγάλες μπαλιές προσπαθούσαν να διασπάσουν την άμυνα μας. Έπρεπε να παίξουμε περισσότερο στο πρώτο ημίχρονο, στο δεύτερο το κάναμε. Είμαι ευχαριστημένος από το ομαδικό παιχνίδι που έκαναν οι ποδοσφαιριστές μου. Ήταν ένα δυνατό παιχνίδι απέναντι σε ένα πολύ καλό αντίπαλο. Είχαν αυτοί ευκαιρίες, είχαμε και εμείς. Θα μπορούσαμε να είχαμε δημιουργήσει πολλές ευκαιρίες. Είμαι χαρούμενος με το αγωνιστικό πνεύμα που έδειξαν οι ποδοσφαιριστές μου".

-"Έχουμε ακόμα μπροστά μας έντεκα παιχνίδια. Σίγουρα ο στόχος μας είναι να παλέψουμε για την πρώτη εξάδα. Να δείξουμε στα επόμενα παιχνίδια ότι ανήκουμε στο γκρουπ της πρώτης εξάδας. Ακόμα δεν τελείωσε τίποτα. Θα παλέψουμε για αυτό".

Λιάσος Λουκά: 

"Έγινε ένα παιχνίδι ανάμεσα σε δύο πάρα πολύ καλές ομάδες. Στο πρώτο μέρος ήμασταν πολύ ανώτεροι από τον αντίπαλο. Ο αντίπαλος είχε μια ευκαιρία προς το τέλος με στατική φάση που αποκρούσαμε πάνω στην γραμμή. Αλλά θεωρώ ότι μπήκαμε με περισσότερη αυτοπεποίθηση, ζητήσαμε πολύ περισσότερα από τον αντίπαλο. 

Στο δεύτερο μέρος η Πάφος ανέβασε τις γραμμές, μας έβαλε πίεση, χωρίς να δημιουργήσει ιδιαίτερες ευκαιρίες. Εμείς σαν Άρης κάναμε ένα από τα μέτρια δεύτερα ημίχρονα μας μέσα στην σεζόν αλλά είχαμε προσπάθεια, θέλαμε να κερδίσουμε, δεν τα καταφέραμε. 

Τελείωσε ο πρώτος γύρος, μας αφήνει ικανοποιημένους αλλά θα μπορούσαμε να πάμε καλύτερα. Βλέπουμε την δύσκολη συνέχεια. Θα μιλήσουμε για τα λάθη μας με τους ποδοσφαιριστές, τι κάναμε σωστά και τι λάθος, για να παρουσιαστούμε καλύτεροι. Θέλουμε να είμαστε καλύτεροι κάθε εβδομάδα.

Ευχαριστούμε τον κόσμο μας που ήταν παρών. Θέλαμε να του δώσουμε την χαρά της νίκης αλλά να είναι σίγουροι ότι όσοι είμαστε στα αποδυτήρια θα κάνουμε τα πάντα για να τους ευχαριστούμε κάθε εβδομάδα. Να πιστέψουν περισσότερο στην ομάδα, θέλουμε περισσότερους. Οι ποδοσφαιριστές μας το αξίζουν, είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν περισσότερος κόσμος του Άρη".