Δείτε όλα όσα είπαν Ντάρκο Μίλανιτς και Ηλίας Χαραλάμπους μετά το τέλος του αγώνα Πάφος-Εθνικός 3-0.
Ηλίας Χαραλάμπους: «Δεν έχω πολλά να πω μετά από αυτή την εμφάνιση. Δυστυχώς για άλλο ένα ματς δεν παρουσιαστήκαμε όπως έπρεπε. Σίγουρα κάτι πρέπει να γίνει. Θα μιλήσω με τον πρόεδρο για να παρθεί η καλύτερη απόφαση για την ομάδα. Ίσως χρειάζεται κάποιο ηλεκτροσόκ για να έρθει μια βελτίωση. Θα μιλήσω σε λίγο με τον πρόεδρο και ότι είναι καλύτερο να γίνει θα γίνει. Αυτοί οι ποδοσφαιριστές δεν αξίζουν την θέση στην οποία βρίσκεται η ομάδα. Τα παιδιά έχουν ποιότητα αλλά ίσως κάτι πάει λάθος και πρέπει κάτι να γίνει. Συγχαρητήρια στην Πάφος FC για την δίκαιη νίκη».
Τι θεωρείτε ότι πρέπει να γίνει; «Είχαμε διαφορετικές βλέψεις, κάτι δεν πάει καλά, είναι φανερό. Ο πρώτος που έχει την ευθύνη είμαι εγώ και το λέω πάντα. Αναλαμβάνω πάντα τις ευθύνες μου και θα τις αναλάβω και σήμερα».
Ντάρκο Μίλανιτς: «Πρώτα από όλα να πω ότι αφιερώνουμε τη νίκη στην ομάδα Κ19 για τα γεγονότα που έγιναν σήμερα. Οι παίκτες και το τεχνικό επιτελείο ελπίζω να είναι σύντομα έτοιμοι να προπονηθούν.
Παίξαμε καλά. Στην αρχή μόνο ήμασταν λίγο νευρικοί αλλά μετά το πρώτο γκολ η εμφάνιση ήταν πολύ καλή. Τελειώνοντας το παιχνίδι με τέτοιον τρόπο θα πιστεύετε ότι ήταν εύκολο όμως η ποιότητα του αγώνα ήταν ψηλή και νομίζω για πρώτη φορά ο Εθνικός δέχθηκε τόσα γκολ εκτός έδρας. Αναμένουμε το επόμενο παιχνίδι, σίγουρα θέλουμε τη νίκη στο επόμενο παιχνίδι με τον Άρη».
Αν η εμφάνιση ήρθε λόγω των αλλαγών που έγιναν ή λόγω ψυχολογίας: «Προπονηθήκαμε πολύ καλά αυτές τις δύο εβδομάδες. Προσπαθήσαμε να πείσουμε τους πάντες ότι έχουν ποιότητα και ότι μπορούμε να κάνουμε τέτοιες εμφανίσεις. Σήμερα ήταν θέμα της ενέργειας που έβαλαν στο παιχνίδι. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες έκαναν σπουδαία δουλειά. Το ομαδικό πνεύμα ήταν σούπερ και με αυτό μπορείς να πετύχεις πράγματα».
Ο Αΐλτον ήταν εκτός λόγω τραυματισμού, δεν προπονήθηκε μετά το προηγούμενο ματς, είχε τώρα δύο προπονήσεις και χθες στο τέλος ένιωσε πόνο. Είναι ξανά εκτός, δεν είναι η πρώτη φορά.
Με τον Χότσκο και τον Λέιντε, πάει καλά, προπονούνται με την ομάδα.