Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δείτε όλα όσα είπαν Ντάρκο Μίλανιτς και Τιμούρ Κετσπάγια μετά το τέλος του αγώνα Ανόρθωση-Πάφος 1-0.

Αναλυτικά όσα είπε: 

Ντάρκο Μίλανιτς(Πάφος): «Πιστεύω ότι αξίζαμε πολύ περισσότερα από αυτό το παιχνίδι. Από την αρχή είχαμε καλές ευκαιρίες, το είχαμε υπό έλεγχο. Είναι αλήθεια επίσης ότι στο δεύτερο μέρος του πρώτου ημιχρόνου δεν παίξαμε τόσο καλά, χάσαμε μονομαχίες, όμως στο δεύτερο από την αρχή πιέσαμε, ήμασταν πολλές φορές κοντά στο γκολ. Ανησυχούσα για το ότι δεν μπορούσαμε να σκοράρουμε. Στα τελευταία δευτερόλεπτα είχαμε ξεκάθαρο πέναλτι. Αυτά…».

Τιμούρ Κετσπάγια(Ανόρθωση): «Συγχαρητήρια στους παίκτες γιατί πιστεύω μετά από πολύ δύσκολη βδομάδα που είχαμε με Ομόνοια εκτός, ευρωπαϊκό εκτός, ταξίδια, και σήμερα με μια πολύ καλή ομάδα όπως η Πάφος, θα έλεγα ότι πετύχαμε τον στόχο, τουλάχιστον στο πρωτάθλημα γιατί δύο νίκες με αυτές τις ομάδες δεν είναι εύκολο. Είμαι χαρούμενος που δεν δεχθήκαμε γκολ, βλέπετε ότι όταν δεν δεχόμαστε κερδίζουμε. Ήταν δύσκολο, τα παιδιά έδωσαν ό,τι είχαν και δεν είχαν και πήραν το τρίποντο που μας ανεβάζει στη βαθμολογία».

Για τον αν είναι ικανοποιημένος από την εικόνα: «Υπολογίζοντας τι βδομάδα είχαμε, ναι, βέβαια».

«Πρώτα πρώτα θέλουμε να ξεκουραστούμε, δεν είναι για κυπριακές ομάδες να παίζουν ευρωπαϊκές διοργανώσεις και να διεκδικούν και το πρωτάθλημα, αυτό έχει δείξει, όμως εμείς θέλουμε και τα δύο. Να συμμετέχουμε Ευρώπη που είναι πολύ σημαντικό για την ομάδα από πολλές πλευρές αλλά βέβαια θέλουμε να πρωταγωνιστούμε. Δεν ξεκινήσαμε καλά, τώρα κάναμε δεύτερη σερί νίκη, ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι. Είναι ευκαιρία για τους παίκτες να ξεκουραστούν δυο μέρες και να επιστρέψουμε στη δουλειά, δύσκολο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, πρέπει να είμαστε πανέτοιμοι».

Για τον Λόρια και τον Τζουρ που έπαιξε ξανά: «Ναι, ο Λόρια όλη την εβδομάδα δεν ήταν μαζί μας, εμείς φύγαμε από την Τετάρτη, δεν είχε κάνει προπονήσεις γιατί ήταν άρρωστη η μικρή. Εμείς πήγαμε, γυρίσαμε, αποφασίσαμε να βάλουμε τον Τζουρ που πήγε καλά και την Πέμπτη και σήμερα. Αυτό είναι καλό. Έχουμε δύο άξιους, πολύ καλούς τερματοφύλακες».

Για τον Νινούα που δεν παίρνει χρόνο συμμετοχής και το ότι έμεινε εκτός αποστολής: «Είχε πάρει χρόνο συμμετοχής. Όσους παίκτες έχουμε, δεν είναι ότι θα τους δώσουμε 15 ενενηντάλετα σε μεγάλη ομάδα, και 10′ να σου δώσουν πρέπει να δείξεις ότι μπορείς να βοηθήσεις. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι μέχρι στιγμής, ούτε αυτός, αυτή τη στιγμή έμεινε εκτός γιατί έχει πρόβλημα στους προσαγωγούς και δεν θέλαμε να τα κάνουμε χειρότερα».