Μέσω ανάρτηση του στα social media, o Ερμής Αραδίππου ενημερώνει για την συνεργασία της ομάδας με τον Θωμά Κυριακίδη, στο εστιατόριο του γνωστού σεφ Έκτορα Μποτρίνι.
Αναλυτικά η ενημέρωση:
«Ο Αντώνης Φανιέρος – Junior, χθές το βράδυ συναντήθηκε σε γνωστό εστιατόριο του Chef Έκτορα Μποτρίνι, σε χαλαρό επαγγελματικό γεύμα με τον νέο χορηγό της ομάδας του Ερμή, κύριο Θωμά Κυριακίδη.
Αυτή η χαλαρή συνάντηση πραγματοποιήθηκε με στόχο την ανταλλαγή ιδεών και απόψεων μεταξύ του ανθρώπου που στηρίζει έμπρακτα την φετινή προσπάθεια του Ερμή Αραδίππου FC.»