Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μέσω ανάρτηση του στα social media, o Ερμής Αραδίππου ενημερώνει για την συνεργασία της ομάδας με τον Θωμά Κυριακίδη, στο εστιατόριο του γνωστού σεφ Έκτορα Μποτρίνι.

Αναλυτικά η ενημέρωση: 

«Ο Αντώνης Φανιέρος – Junior, χθές το βράδυ συναντήθηκε σε γνωστό εστιατόριο του Chef Έκτορα Μποτρίνι,  σε χαλαρό επαγγελματικό γεύμα με τον νέο χορηγό της ομάδας του Ερμή,  κύριο Θωμά Κυριακίδη.  

Αυτή η χαλαρή συνάντηση  πραγματοποιήθηκε με στόχο την  ανταλλαγή ιδεών και απόψεων  μεταξύ του ανθρώπου που στηρίζει έμπρακτα την φετινή προσπάθεια του Ερμή Αραδίππου FC.»